Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:776674
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pārdošanas koncepcija
Pircējs pirks produktus pietiekamā apjomā tikai tādā gadījumā, ja nemitīgi tiks pieliktas pūles preču virzīšanā uz tirgu.

Galvenais mērķis ir orientēts uz produkta realizācijas stimulēšanu tirgū un tā plašu izplatīšanu.

Pārdošanas koncepcijas īstenošanā izmanto dažādas stimulēšanas metodes:
reklāma,- televīzijā, avīzēs, žurnālos, internetā u.c
piegāde mājās
izpārdošana
cenu atlaides
psiholoģiskais aspekts

Trūkums:
uzņēmums cenšas pārdot to, kas ir saražots, nevis ražot to, kas nepieciešams. Primārais mērķis kļūst
preces pārdošana par katru cenu, bet pircēja intereses paliek otršķirīgas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1111283
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register