Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,64 (16%)
Discounted price*:
3,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:847783
Evaluation:
Published: 27.06.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mani pienākumi
Iepazīšanās, ar tīrīšanas līdzekļiem, aprīkojumu un piederumiem
Numuru un vannas istabas kopšana
Telpu tehnisko defektu reģistrēšana
Noliktavas produktu uzskaite, preču saņemšana un nogādāšana uz personāla telpām
Jauno žurnālu pieņemšana, žurnālu nogādāšana viesu numuros
Koplietošanas telpu uzkopšana
Viesnīcas numuru izpēte
Saimniecības nodaļas vadītājas rīkojumu izpilde

Secinājumi
Manuprāt nebija tāda lieta, kura, man šajā viesnīca nepatiktu, es, ar prieku nostrādāju šo praksi, ieguvu vērtīgu pieredzi. Es esmu priecīgs, ka izvēlējos šo viesnīcu atkārtoti, kvalifikācijas praksei, uzskatu, ka esmu ieguvis pietiekami daudz iemaņas un prasmes, lai atbilstu, savai profesijai – viesnīcu pakalpojumu speciālistam.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakses pārskats uzņēmumā "Radisson Blu Latvija" un "Lido"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/847783

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register