Secinājumi
Gandrīz 90% resopndentu atzina, ka produktu iepakojumam ir nozīme pirkumu izdarīšanā.
Vislielākā nozīme ir pārtikas un kosmētikas preču iepakojumam.
Par visefektīvāko pārtikas preču iepakojumu tiek atzīts iepakojums ar gaumīgu dizainu, kam seko arī iepakojums ar kārdinošiem attēliem, caurspīdīgs vai košās krāsās, bet par pilnīgi neefektīvu tiek atzīts iepakojums tumšā krāsā.
Pēc jaunā Kāruma sieriņa iepakojuma parādīšanās neviens no respondentiem to nav sācis pirkt biežāk, bet gandrīz 80% respondentu atzina, ka sieriņa pirkumu skaits palicis nemainīgs.
Daži no respondentiem atzina, ka Kāruma sieriņš tiem asociējas ar vārniņu, (kura nu jau ir tikai uz dažiem Kāruma sieriņa veidiem) un šī iemesla dēļ sieriņu pirkumu skaits ir samazinājies, jo patērētājs dod priekšroku precēm ar ierastu izskatu.
Daži no respondentiem labprāt pirktu Kāruma sieriņus biežāk, bet nedara to sieriņa augstās cenas dēļ.
Gandrīz 70% aptaujāto Kāruma sieriņš asociējas ar labu garšu un gandrīz 20% asociējas ar augstu kvalitāti.
Kāruma emblēmas parādīšanās uz pārējiem Rīgas pienasaimnieka produktiem 64% aptaujāto neietekmēja un tie turpināja pirkt ierastos produktus.
Hipotēze ir daļēji apstiprinājusies,- vairāk kā puse respondentu atzīst, ka produktu iepakojums ietekmē to pirkumu izvēli, vislielākā nozīme ir kosmētikas un pārtikas preču iepakojumam, priekšroku dod gaumīgiem un ar kārdinošiem attēliem rotātiem iepakojumiem. Kļūdains bija viedoklis par to, ka jaunais Kāruma iepakojums ir rosinājis patērētājus to pirkt biežāk, kā arī Kāruma emblēmas parādīšanās uz pārējiem piena produktiem nav veicinājusi pārējo produktu biežāku pirkšanu.
…