Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,45 (13%)
Discounted price*:
3,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:140118
Evaluation:
Published: 20.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2016.g.
Extract

5.slaids:
Pētījumu un aprēķinu daļā tika pētīts reklāmas mediju tirgus Latvijā. Grafikā var redzēt kā ir izmainījušies tirgus apjomi periodos.
Visstraujāk audzis interneta mediju tirgus – par 844.4%, kas gandrīz 9 reizes pārsniedz kopējo mediju tirgus pieaugumu salīdzinot ar 2004.gada datiem.
Otrā straujākā izaugsme vērojama vides reklāmas tirgū, kas 2008.gadā audzis par 196.9%, savukārt trešā straujākā izaugsme – par 129.4% bijusi žurnālu mediju tirgū. Tikai 4.vietā straujāk bija attīstījies TV, taču ne skaitļos, jo reklāmām TV vēl aizvien tiek tērēts visvairāk līdzekļu.
Ņemot vērā 2008.gada ekonomisko lejupslīdi, attiecīgi arī reklāmas mediju tirgū šī tendence ir vērojama, tādēļ kopējais reklāmas mediju tirgus kritums bija par 46%.
Vislielāko kritumu piedzīvoja laikraksti un žurnāli, kad 2009.gadā salīdzinot ar iepriekšējo gadu kritums bija attiecīgi par 57.6% un 62.8%.
Trešais lielākais kritums jeb par 40% bija TV reklāmas medijos, savukārt vismazākais kritums jeb par 29.4% bija interneta reklāmas mediju tirgū, kas ir pat mazāks par kopējo tirgus kritumu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, 2011.gadā pozitīva mediju tirgus izaugsme vērojama tikai interneta medijos (+16.8%), žurnālu (+14.1%) un TV reklāmas medijos (+6.5%), savukārt pārējos vērojama negatīva tendence, piemēram, kino – 22.7%.
Ja salīdzina reklāmas tirgus datus pēc krīzes periodā 2009.gadā un 2012.gadu, tad var secināt, ka kopējais reklāmas tirgus nav atguvies, bet atguvies ir tikai interneta un TV reklāmu mediji.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,54 €
Work pack Nr. 1354600
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prezentácija un runa diplomdarbam "Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/140118

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register