Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914512
 
Evaluation:
Published: 28.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kas ir reklāma?   
  Reklāmas pamatprincips   
  Reklamēšanas metodes   
  Reklāmu veidi( teksta, attēlu, mobilās, video)   
  Reklāmu iedalījums pēc objekta sadalījuma   
  Psiholoģiskais reklāmu iedalījums veidos   
  Interesei- video un teksta reklāmu izvietošana portālā one.lv   
  Secinājumi   
Extract

Kas ir reklāma?
Reklāma – apmaksāta nepersonalizētā preču virzīšanas tirgū metode, kuru veic identificēts reklāmdevējs, kas izmanto dažādus komunikāciju līdzekļus, lai ietekmētu (stimulētu) pircēju (patērētāju) rīcību tirgū, sabiedrībā.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Reklāmas pamatprincipi
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register