Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555858
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viens no svarīgākajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir - PR-objekta pozicionēšana un sabiedrībai saprotama tēla uzturēšana.
PR objekts var būt - cilvēks, cilvēku kopums, preces, pakalpojumi, notikumi vai idejas. Klientam attieksmē pret objektu nav obligāti jābūt pozitīvi noskaņotam. Objektam ir vienkārši jābūt skaidram un saprotamam, nevis jābaida klients ar nezināmo.
Uzņēmuma tēls arī ir objekts - ideja, kas jāpozicionē tirgū, lai klients noteiktu preču vai pakalpojumu klāstu asociētu tieši ar jūsu kompāniju vai vismaz uzskatītu par nopietniem spēlētājiem tirgū. Tēls sevī ietver ne tikai tirdzniecības marku (brendu), bet arī mītu un leģendu sistēmu, kas stāsta par jūsu uzņēmumu. Tas, ko iedomājas sabiedrība, izdzirdot jūsu kompānijas vārdu.
Visam, kas mums apkārt eksistē, ir sava reputācija kā objektīvā realitāte, ko sabiedrība uztver vadoties no tās informācijas, kas tai ir pieejama. Ja kompānijas tēlu (imidžu) plāno, tad pastāv iespēja sabiedrībai pasniegt to informāciju, ko tā vispozitīvāk uztvers. Ja notikumi risinās stihiski un informācija par jūsu kompāniju izplatās nekontrolēti, sabiedrība var uzzināt visu, sākot no "netīrās veļas" un beidzot ar uzņēmuma noslēpumiem. Tas viss var negatīvi iespaidot kompānijas tēlu. Katrs uzņēmums pats izlemj, rādīt publikai savu "patieso seju" vai tikai "sejas masku". …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register