Metodes un paņēmieni patstāvīgas (radošas) iniciatīvas stimulēšanai
“Attēlošanas stundas” (.«Уроки - инсценировки».) – Pašus labākos “uzvedumus” rādīšānai “viesizrādēs” iesaka “skatītāji”, tas nozīmē citās klasēs.
“Mācību grāmatas līdzautors” (.«Соавторство учебника» ) - tas ir kad bērni var veikt labojumus ar savu roku mācību grāmatā vai izvietot savus noteikumus, uzdevumus, dzejoļus, stāstus nākošās klases skolēniem.
“Patstāvīga,radoša uzdevumu sastādīšana” ( izdomājiet paši sarežgītus uzdevumus)
“Mikromācība” (Микропреподавание )– Skolotājs dot iespēju bērniem patstāvīgi novadīt stundas daļu – “Kam šodien būt par skolotāju”
Nodarbības saturu pārnes uz visām ārpusklases darba formām ar bērniem, ieskaitot mājas diskusiju ar vecākiem.
Apsteidzošās mācības metodes.( Методы опережающего обучения)
Bērna aktivitātes novērtēšana
Atzīmju izmantošana ļoti ierobežota
Kvalitatīva novērtēšana
Raksturojums
Rezultāti
Pašnovērtējums
Pašanalīzes mācīšanās
…