1921. -1923. Frankfurtes Universitāte
1925. – 1926. Vīnes Universitāte
1929. – 1930. Austrijas mūzikas žurnāla redaktors
1931. – 1933. filozofijas un socioloģijas privātdocents
1934.gadā emigrē uz Angliju, kur studē Oksfordas Mertona koledžā
1938. kļūst par Frankfurtes Universitātes profesoru
1938. pārceļas uz Ņujorku
1953. sāk vadīt Frankfurtes universitātes Sociālo pētījumu institūtu
Strādā arī Kolumbijas Universitātē
Viens no ievērojamākajiem 20. gs. vācu intelektuāļiem
nozīmīgs padomdevējs Tomasam Mannam “Doktora Fausta” muzikālajos jautājumos
Ietekmē dižciltīga Korsikas pianiste
Ilgu laiku noteica vācu inteliģences domāšanas stilu
Mierīgi pieņēma visus izaicinājumus
Iedraudzējas ar kinoteorētiķi un sociālzinātnieku Zīgfrīdu Krakaueru
Bibliogrāfija
1933. “Kirkegors. Estētiskā konstrukcija”
1947. “Apgaismības dialektika”
1949. “Jaunās mūzikas filozofija”
1950. “Autoritārā personība”
”Pozitīvisma strīds”
1964 ”Īstenuma žargons”
1966 ”Negatīvā dialektika”
Pēc nāves izdota “Estētiskā teorija”
Kritiskā filozofija-saprast un nepieņemt
Vērsās pret kultūru
tikai kritiskā apziņa ir patiesa
Kritika nav tikai noliegums, tā ir arī sapratnes forma
tas, kurš saprot, nepieņem
nedrīkst pozitīviski pieņemt
apziņa, prāts, kultūra tradicionāli -sapratnes instruments
nedz prātam, nedz apziņai, nedz kultūrai nedrīkst uzticēties
mainās cilvēka antropoloģiskais tips
Cilvēks attīstībā tiek atsviests atpakaļ
lai saglabātu savu eksistenci, jāaizraujas ar sevi, savu varu.…