Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,45 (15%)
Discounted price*:
2,54
Purchase
Add to Wish List
ID number:693275
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kādēļ izvēlēties sociālos medijus zīmola komunikācijā?
Sociālie mediji ir ietekmīgākais un populārākais interneta resurss
Sociālie mediji ir efektīvi (iespējas tieši un precīzi uzrunāt mērķauditoriju tai atbilstošā veidā un vidē)
Sociālie mediji ir ilgtermiņa ieguldījums uzņēmuma tēlā (Iespēja veidot attiecības starp esošajiem un topošajiem klientiem. Atmiņā paliekoša komunikācija.)
Kamēr uzņēmumi vēl domā par iespēju apgūt sociālos tīklus, tikmēr viņu konkurenti jau aktīvi darbojas un uzrunā patērētājus
Kā arī tos izmanto daudzi uzņēmumu esošie un topošie klienti
Arvien vairāk klienti vēlas komunicēt ar uzņēmumiem soc. tīklos
Iemantotie sekotāji piesaista jaunus sekotājus un klientus (pēc veiksmīgas komunikācijas ar zīmolu)

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,54 €
Work pack Nr. 1373147
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Zīmola komunikācija sociālajos tīklos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/693275

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register