Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu gan tagad, gan nākotnē. Tirgus piespiež patstāvīgi uzņēmējiem domāt par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par lēmuma sekām.
Lai nodrošinātu veiksmīgu darbību uzņēmumam ir jāprot izprast pircēja vajadzības, izvēlēties preci vai pakalpojumu un izvēlēties tirgu, kurā to pārdot. Mārketinga sūtība ir rast tādus ceļus un metodes pircēju vajadzību apmierināšanai, kas nodrošinātu labumu uzņēmējam. Jāveido produkts vai pakalpojums ar unikālām īpašībām, kas atšķiras no konkurenta produktiem.
Kursa darba mērķis ir izpētīt SIA ”Interinfo Latvija” produktu klāstu un to virzīšanu tirgū.
Lai sasniegtu darba mērķi, tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1) pētīt produktu, pamatojoties uz speciālo literatūru un pēc uzņēmuma sniegtajām ziņām;
2) izpētīt produktu virzību tirgū, pamatojoties uz literatūru un pēc uzņēmuma sniegtās informācijas,
3) uz analīzes pamata izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par SIA ”Interinfo Latvija” produktiem un to virzību tirgū.
A utors izvēlējās tieši šo tēmu, jo strādāja šai uzņēmumā un strādājot redzēja daudzas kļūdas, kas darbā arī tiek analizētas tieši saistītas ar preču virzīšnanu tirgū. Vēlējos citiem vairāk pastāstīt par šo uzņēmumu un tā produktiem.…