Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:580084
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens un funkcijas    4
2.  Reklāmas veidotāju izmantotais “4 P” apģērbu reklāmās    8
3.  Servisa un autoritātes simbolu lietojums apģērbu reklāmās    9
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
  Jēdzienu skaidrojums    13
Extract

Mūsdienās reklāmai žurnālos ir aktuāla nozīme patērētāju sabiedrībā, jo žurnāli ir viens no efektīvākajiem veidiem, kur izvietot reklāmu un, kuri aptver plašu mērķauditoriju. Ir izpētīts, ka kopumā cilvēki lielāku uzmanību pievērš reklāmai žurnālos, nevis TV.1 Pie šāda atzinuma ir nonācis vācu autors Kloss. Balstoties uz šiem faktiem, vēlos pētīt žurnālu reklāmas, ar ko tās iedarbojas uz patērētāju, ja ir tāda atsaucība tieši žurnālu reklāmām.
Apģērbu reklāmas ir vienas no tām, kuras aizņem ievērojamu vietu žurnālu lapaspusēs, visbiežāk tā ir A4 lapa. Tas izskaidrojams ar to, ka vairākumā apģērbus reklamē populāru veikalu ķēdes, lielas kompānijas un atpazīstami zīmoli.
Sabiedrībā pastāv aktuāla problēma, kad reklāmas rada vairāk negatīvas emocijas, nekā pozitīvas. Tas ir skaidrojams ar dažādiem faktoriem, piem., reklamē dārgas preces, zīmolu drēbes, kuras patērētājs nevar atļauties, tas rada negatīvas emocijas. Pozitīvas emocijas var izraisīt reklāmas vizuālais noformējums, reklāmas tēls utt.
Skaistu bilžu un skatiena ķērāju vietā ir saprātīgāk komunicēt funkcionālos un psiholoģiskos ieguvumos, jo vieni un tie paši argumenti, emocijas nestrādā uz visām mērķa grupām vienādi. Svarīgi ir koncentrēties uz patērētāja, mērķa grupas konkrētiem motīviem un priekšstatiem, tā varēs iegūt efektīvāku un prognozējamāku rezultātu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register