Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398729
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Agresijas būtība un tās raksturojums    3
1.1.  Agresijas klasifikācija    4
1.2.  Agresijas izcelsmes teorijas    8
3.  Sākumskolas vecuma bērnu agresijas veicinošie faktori    10
3.1.  Bioloģiskie faktori    10
3.2.  Sociālie faktori    10
5.  Agresivitātes mazināšana    15
5.  Palīdzība agresīvam bērnam    18
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Man apskatāmā darba priekšmets ir agresijas cēloņi un izpausmes, un objekts – sākumskolas vecuma bērns.
Sociālajiem darbiniekiem bieži nākas sastapties ar bērnu agresivitāti, kas ir viena no aktuālajām problēmām mūsu sabiedrībā. Ar šo problēmu nākas saskarties arī vecākiem, skolotājiem, bērniem – jebkuram mūsu sabiedrības loceklim. Mums būtu jānovērtē sava attieksme pret agresivitāti ģimenē, televīzijā, mācību iestādēs, sabiedrībā utt. Bērnu agresivitāte ir viens no smagākajiem pārbaudījumiem ikvienam cilvēkam. Tikai šīs problēmas izpratne varētu palīdzēt cīnītie ar tas sekām un meklēt cēloņus.
Agresija – agresīva uzvedība (lat. aggressio – uzbrukums) ir destruktīva uzvedība; agresivitāte ir individuāla vai grupas īpašība.
Pastāv divi viedokļi, kāpēc notiek agresīvs uzbrukums: pirmkārt, agresijas iemesls ir frustrācija; otrkārt, agresija veidojas kā iemācīta, sociāli akceptēta uzvedības forma. Taču atšķirībā no psihologu viedokļiem biologi agresiju saprot kā iedzimtu instinktu, kas izplatīts visā dzīvnieku pasaulē.
Ja atceramies mācības sākumskolā, droši vien atmiņā nāks klases „huligāns” – bērns, kas aizskāra klasesbiedrus un aizsāka kautiņus. Sākumskolā joprojām bieži ir vērojamas situācijas, kas bērni grūstās, sit pa dažādām ķermeņa daļām, apmētā cits citu ar skolas piederumiem, piemēram, zīmuļiem un skolas somām, apsaukājas ar dažādiem viņu leksikā esošiem lamuvārdiem; bieži vien tā ir tikai rūkšana, šņākšana vai nepatīkama mīmika, ko var raksturot ar vārdu mērkaķojas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1212216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register