Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:739629
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Mācību process, tā dalībnieki    5
1.1.  Mācību process stundā    6
1.2.  Mācību process ārpusstundu nodarbībās    7
1.3.  Mācību process ģimenē    8
II.  Stunda – mācību organizācijas pamatforma    10
2.1.  Stundu veidi, iedalījums    11
2.2.  Mācību stunda mūsdienās    12
III.  Sākumskolas skolēnu vecuma īpatnību raksturojums    16
IV.  Aktīva klausīšanās un tās nozīme mācību procesā    19
V.  Aktīvas klausīšanās attīstības iespējas 2.klasē    22
  Nobeigums    24
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    27
Extract

. Mācību process, tā dalībnieki

Ikviens process savā būtībā nozīmē kustību uz priekšu un ir darbību kopums kaut kāda rezultāta sasniegšanai. Mācību process saistīts ar skolēna virzību pa izziņas ceļu no nezināšanas uz zināšanu, no nepilnīgas zināšanas uz pilnīgāku, plašāku un precīzāku. Mācību procesā veidojas izziņas un praktiskās prasmes un iemaņas, skolēni vispusīgi attīstās un tiek audzināti. Mācības ir ļoti sarežģīts process, kam raksturīgas savas likumsakarības, kuras apzinoties un ievērojot, mācību procesu var mērķtiecīgi vadīt, sasniedzot augstus rezultātus. Šī procesa raksturs, tā saturs un organizācija ir atkarīga no daudziem faktoriem: sabiedrības dzīves vēsturiskajiem apstākļiem, sabiedriskajām vajadzībām, audzināšanas mērķa un uzdevumiem, zinātnes, tehnikas un kultūras attīstības līmeņa.
Visi cilvēku darbības veidi ir saistīti ar sevis un apkārtējās pasaules izzināšanu. Pieredzi un zināšanas gūstam ne tikai zinātnē, mākslā, sportā, bet arī jebkurā citā darbā vai vienkārši rotaļā. Arī mācības ir darbs.
Mācību process ir vienota pedagoģiska sistēma, kas nemainīgi atrodas kustību un parmaiņu stāvoklī. Centrālais elements šajā sistēmā ir skolēns. Viņš tiek aktīvi iekļauts izziņas procesā un virzās uz aizvien jaunām atziņām. Tā rezultātā skolēns apgūst jaunas zināšanas, iemaņas un prasmes, attīsta savas izziņas spējas, tikumiskās un estētiskās vērtības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register