Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,72 (16%)
Discounted price*:
3,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:639600
Author:
Evaluation:
Published: 21.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pedagoģijas zinātnes disciplīnas pirmsākumi    4
  J. Rainis un reformpedagoģijas mūžizglītība    6
  Pedagogu mācīšanās ietekmējošie faktori    8
  Nobeigums    16
  Secinājmi    17
  Izmantotā Literatūra    19
Extract

Secinājumi
Viens no izglītības un kino didaktikas uzdevumiem ir nodrošināt sabiedrības ilgtspējīgu attīstību un nodot mantojumā nacionālās kultūras vērtības. Mūsdienās ir būtiski saprast „iekšējās sadegšananas” cēloņus, reaģējot uz ārējiem kairinātājiem, kad indivīds zaudē paškontroli, tādēļ ir svarīgi motivēt studentus uz iekšējo pašdisciplīnu.
Jaunajā paradigmā būtu svarīgi ieklausīties savos studentos un saprast katru indivīdu kā unikālu esību. Svarīgi, ka jaunieši savā radošajā darbā pielieto „semiotisko transformāciju”, lai virzītu sabiedrību uz intelektuālo kompetenci, autonomiju un solidaritāti.
„Briti savos kritiskās domāšanas traktātos kristalizē trešās pasaules mijiedarbību ar viņu kultūru funkcionālajā audzināšanā sekmējot demokrātisko un plurālistisko sabiedrību uz „neatrisinātās pedagoģijas normu problēmu”(Ruhloft, 1980). Pedagoģiskajā darbā studentiem ir svarīgi apzināties pasaules kultūras telpu, lai izvairītos no destruktīvās ietekmes uz kristiešu kultūras sabiedrību. Jāpatur prātā mūsdienu aktualitātes, dialektiskais process starp pieredzi un pārdomām, un jāstabilizē klasisko vērtību izpratni jauniešu audzināšanu. Modernās mēdiju komunikāciju zinātnes un tehnoloģijas mūsdienu pedagoģijā reproducē arheoloģiski cilvēka patību, bet ierobežo tā rīcības spējas, kas izraisa „neapzināto karu” pasaulē un ciešanas jaunajai paaudzei. Ir svarīgi apjaust indivīda neaizskaramību pedagoģiskajā darbā un motivēt jauniešus apzināties viņu unikālo sūtību savā radošajā darbībā.
Izglītība sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai īstenojas trīs virzienos: vide, ekonomika,
sabiedrība. Katrā no šiem virzieniem var izcelt būtiskās zināšanas, prasmes un
vērtības, kas iekļaujamas izglītības programmās. Latvijā skolotāji profesionālo kompetenci pilnveido gan pašizglītības un tālākizglītības procesā, gan piedaloties dažādos projektos.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktuālākās audzināšanas problēmas mūsdienu sabiedrībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/639600

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register