Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:653170
Evaluation:
Published: 18.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2010.g. - 2010.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Konflikti   
2.  Konfliktu risināšana darba vietā   
2.1.  Mediācija   
2.1.1.  6 soļu mediācijas modelis   
3.  Prasības mediācijai   
3.1.  Prasības pusēm   
3.2.  Prasības procesam   
3.3.  Prasības mediatoram   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Secinājumi
1. Konflikti pastāv vinmēr un to trūkums ir ne vien neiespējams, bet arī nevēlams, jo tie var stimulēt jaunas idejas un tie rosina uz pārmaiņām, kas var arī uzlabot līdzšinējo darbību;
2. Konfliktu risināšana ir būtiska, jo pastāv sakarība starp sliktām savstarpējām attiecībām darba vietā un uzņēmuma ilgtermiņa efektivitāti un panākumiem;
3. Atrisinot konfliktu, uzņēmumā uzlabojas psiholoģiskais klimats, jo pieaug savstarpējā ieinteresētība un respektēšana un tas ir būtiski, lai darbinieki būtu apmierināti ar savu darba vidi;
4. Formālās konfliktu risināšanas metodes ne vienmēr ir efektīvas laika, finansu ziņā un nereti tās situāciju neatrisina, bet pat kāpina;
5. Tiek izdalītas 5 konfliktu atrisināšanas taktikas un ir maldīgs uzskats, ka kompromiss ir viens no labākajiem konflikta atrisināšanas rezultātiem, jo tas tikai sekmē neapmierināto vēlmju augšanu, kas var nākotnē izraisīt jaunas konflikta situācijas;
6. Vislabvēlīgākā konflikta atrisināšanas taktika ir sadarbība, jo šī ir vienīgā taktika, kas ievēro abu pušu intereses, neparedz to ignorēšanu, kā arī tiecas pēc atrisinājuma;
7. Viena no sadarbības taktikas pielietotajām metodēm ir mediācija, kurā medianti apmierina pilnībā savas intereses un atrisina savas nesaskaņas, neradot pamatu tām turpināties nākotnē;
8. Mediācijas mērķis ir atrisinājums ‘ieguvējs-ieguvējs’ un tās galvenie pamatprincipi ir brīvprātība, konfidencialitāte, neitralitāte un pušu kontrolēts iznākums, no kā izriet tās priekšrocības pār formālajām metodēm, jo lietas, kas tiek apspriestas mediācijā, nedrīkst tikt izpaustas āprus procesa.
9. Mediācijas lielākā priekšorcība ir tā, ka ar tās palīdzību konfliktus var atrisināt daudz ātrāk un līdz ar to tas prasa mazāku resursu patēriņu.
10. Konflikta risinājums ir meklējams nākotnē, nevis pagātnē, jo runājot par pagātni, konfliktējošās puses var tikai nosodīt un meklēt vainīgos, bet tādā gadījumā netiek meklēts risinājums;
11. Mediators nenorāda konfliktējošām pusēm, kas tām būtu jādara, tas tikai vada mediācijas procesu un stimulē mediantus pie tā nonākt pašiem;
12. Lai mediācija varētu notikt un būtu veiksmīga, visām iesaistītajām pusēm ir jāatbilst un jāievēro noteiktas prasības;
13. Galvenā prasība mediantiem ir to brīvprātīga vēlme piedalīties mediācijas procesā, jo tikai medianti atrisina savu konfliktu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Alternatīvā konfliktu risināšanas metode - mediācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/653170

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register