Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,28 (14%)
Discounted price*:
1,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:710337
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

20.gs. rodas jaunas, kas risina indivīda un sabiedrības attiecību jautājumus. Blakus tradicionālajai pedagoģijai rodas alternatīvi virzieni.
Viens no ievērojamākajiem alternatīvās pedagoģijas pārstāvjiem ir Rūdolfs Šteiners- Valdorfpedagoģijas pamatlicējs. Viņš radīja Valdorfmetodi- visu alternatīvo skolu filozofiju. Tās pamatā ir Gētes dabaszinātniskās teorijas un seno grieķu audzināšanas sistēma.
Šteinera filozofijas pamatā ir iekšēji brīvs cilvēks. Skolas mērķis ir audzināt dzīves izturīgus un dzīvi mīlošus cilvēkus.(7.116.) Bērnam ir jājūtas brīvi. Iekšējā brīvība rada pašcieņu, bez kuras nav iespējama laime.
R. Šteiners izstrādā skolas mācību plānu, mācību un audzināšanas darba metodiku, likdams pamatu Valdorfpedagoģijai. “Metodikas” pamatā ir mācība par cilvēku, tādēļ galvenais ir katra bērna spēju pakāpeniska atklāšana un attīstīšana. Šteiners cilvēkā saskata trīs puses:
1) fiziskais ķermenis,
2) dvēseliskais skats,
3) gara pasaule.
Cilvēka būtībai var pietuvoties ar dažādām zinātniskām metodēm. Fizisko cilvēka ķermeni pēta ar fizikā izmantojamām metodēm. Galvenais izpētes lauks te ir cilvēka anatomija, ķermeņa uzbūve. Jāpēta bioloģiskas norises. Te ir fizioloģijas studiju lauks.
Nepieciešams ir iepazīt cilvēka dvēseli, jāpēta cilvēka psiholoģija ar tai piemērotām metodēm. Tas ir trešais cilvēka būtības izpētes lauks.
Cilvēka būtībā ir vēl ceturtā- cilvēka biogrāfiskā sfēra, ko neaplūko fizika, psiholoģija. Šo svēru nosauca par cilvēka ES. Tā izpēte ir gara zinātņu uzdevums.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Alternatīvās izglītības teorijas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/710337

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register