Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949538
 
Evaluation:
Published: 05.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Vēl joprojām tiek meklētas jaunas, kā arī papildinātas jau esošās, pedagoģiskās audzināšanas metodes. Atskatoties vēsturē, arī tolaik bija noteikta programma pēc kuras skolotājam bija jāstrādā. Tika meklētas jaunas audzināšanas teorijas un metodes, no kurām arī veidojās alternatīvā pedagoģija. Šīs izglītības teorijas pamatā saskatāmas humānpedagoģijas iezīmes, kuras galvenā pamatiezīme bija humāna audzināšana kuras centrā tiek uzsvērts cilvēks. Daudzas jaunas alternatīvās izglītības metedoloģijas radās 19.gs. beigās un 20.gs.sākumā. Savā darbā apskatīšu divas – Marijas Montesori un Rūdolfa Šteinera – alternatīvās izglītības teorijas.
Rūdolfa Šteinera pedagoģijas pamatā ir antropozofija. Tai ir reliģiska nozīme, kas akcentē cilvēka garīgi māksliniecisko attīstību. R.Šteiners uzsver, ka viņa antropozofiskā pedagoģija ienes “ārkārtīgi dziļu pavērsienu audzināšanas būtības vēsturē [3.]” Salīdzinot ar iepriekšējiem vēstures laika periodiem, cilvēku lielai izzināšanai bija niecīga nozīme. Pateicoties R.Šteinera pedagoģijas metodikai, tika pievērsta liela uzmanība tieši cilvēka izziņai - dvēseles, prāta un miesas izziņai. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1113401
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register