Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718066
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Ievads    3
1.1  Pētījuma metodoloģijas apraksts    3
1.1.1  Pētījuma mērķis    3
1.1.2  Pētījuma uzdevumi    3
1.1.1  Datu ievākšanas metodes    5
1.1.2  Datu analīzes metodes    5
Alus marku izvēli noteicošie faktori    6
2.1  Vispārīgi alus lietošanas ieradumi    6
2.1.1  Alus izvēles process    6
2.1.2  Garša    7
2.1.3  Iepakojums    8
2.1.4  ‘Ideālais alus’    10
Attieksme pret Latvijā ražotām alus markām    12
3.1  Racionālie un emocionālie Latvijā ražoto alus marku novērtējumi    12
3.2  Marku segmentācija    17
Attieksme pret ārzemēs ražotām alus markām    20
Nākotnes prognozes par Latvijā un ārzemēs ražotā alus patēriņa dinamikas izmaiņām    21
Kopsavilkums    22
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI    25
Extract

Latvijas Agrārās ekonomikas institūta pasūtītais pētījums „Alus tirgus Latvijā: patērētāju izvēli nosakošie faktori” piedāvā kvalitatīvu skatījumu uz mērķa grupu priekšstatiem par vietējām un ārzemju alus markām un produkta lietošanas ieradumiem, kā arī piedāvā idejas vietējo alus marku popularitātes veicināšanai.
Pētījuma ietvaros veiktas fokusa grupu diskusijas ar Latvijas un ārzemju alus marku lietotājiem - latviešu (L) un krievu (K) valodā runājošo auditoriju pārstāvjiem. Visi respondenti bija vecumā no 18-45 gadiem un alu patērē ne retāk kā 1-2 reizes nedēļā.
Lai garantētu atlases nejaušības principu, pētījuma dalībnieki tika meklēti, izmantojot trīs cilvēku sociālos tīklus.
Diskusiju pamatjautājumi tika formulēti balstoties uz pētījuma mērķi un uzdevumiem (vadlīnijas skat. pielikumā).

Pētījuma metodoloģijas apraksts
Pētījuma mērķis
Pētījuma mērķis ir izzināt alus marku izvēli noteicošos faktorus mērķa grupu vidū t.sk. attieksmi pret vietējo un ārzemju produkciju un alus patēriņu nākotnē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register