Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:457204
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SIA „FIX” atrodas Talsu rajona Rojas pilsētā. Uzņēmums jau 9 gadu nodarbojas ar jauniešu apģērbu tirdzniecību. Pirmos 7 gadus uzņēmums strādāja ar 40000 LVL lielu peļņu. Veicot pēdējo 2 gadu bilances analīzi varam secināt, ka peļņa sarukusi līdz pat 20000 LVL. Lai noturētos šajā tirgū uzņēmumam jāveic tirgus analīze - jāizpēta klientu vajadzības, jāapzina konkurenti un jāizstrādā atbilstošs marketinga plāns, lai atgūtu esošos klientus, un piesaistītu jaunos.

Pētījuma problēma
Klientu piesaistīšana
Pētījuma objekts
Klientu piesaistīšana firmai „FIX”
Pētījuma priekšmeti
Augsts bezdarba līmenis – Pēdējo gadu laikā Rojā strauji palielinājies ir bezdarba līmenis . Tas izskaidrojams ar būvniecības uzņēmumu SIA „HELIX”, maizes ceptuves SIA „MAIZNIEKS” un pārtikas preču tirdzniecības uzņēmuma SIA „KROKUSS” likvidāciju.
Konkurentu pieaugums - Roja ir mazpilsēta, kurā katrs apģērbu tirdzniecības uzņēmums var radīt nopietnus draudus uzņēmumam „FIX”. Līdz 2002. gadam uzņēmumam bija 3 konkurenti: SIA „STILS”, SIA „MODE” un SIA „BOSSix”. Pēdējo gadu laikā strauji ir pieaudzis jauno konkurentu skaits, esošajiem 3 uzņēmumiem pievienojusies vel 2 uzņēmumi: SIA ”Jauns un trax”, SIA „Mode jauniešiem”.
Cenu dārdzība – „Ar 2005. gadu apģērbs kļuvis dārgāks par 15% nekā pērn.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register