Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772038
 
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Satura noradītājs    3
  Ievads    4
  Pētnieciska darba aparāts (melnraksts)    5
  Pētnieciska darba aparāts (tīrraksts)    6
  Novērojuma apraksts    7
1.  Teorētiska daļa    8
1.1.1.  Mārketinga būtība    8
1.1.2.  Klienta koncepcija    10
1.1.3.  Attiecību mārketings    11
1.1.4.  Dažu mārketinga terminu definīcijas    11
1.2.1.  Stratēģiskais un operatīvais mārketings    13
1.2.2.  Darbinieku izvēle    15
1.2.3.  Serviss un apkalpošana    16
1.3.  Teorētiskas daļas kopējie secinājumi    17
2.  Praktiska daļa    19
2.1.  Ievads praktiskā daļā    19
2.2.  Pircēju aptauja (diagrammas un komentāri)    19
2.3.1.  Neiesaistīta novērošana    22
2.3.2.  Novērošanas gaita    22
2.3.3.  Novērošanas rezultāti    23
2.4.  Praktiskas daļas kopējie secinājumi    24
3.  Nobeigums    25
  Izmantotas literatūras saraksts    2
Extract

Latvijas tirgū pastāv ap 10 dažādu pārtikas un mājsaimniecības preču lielveikalu tīklu, t.i. Rimi, Maxima, Super Netto, Saulīte, Nelda, Sky, Mego, Leader Price, IKI u.c. kas ir samērā daudz priekš tādas mazas valsts kā Latvija. Potenciālam patērētājam ir ļoti grūti izvelēties tieši sev patīkamo lielveikalu, uz kuru patiešam gribētos iet. Tomēr dažādu iemeslu dēļ cilvēki diezgan labi orientējas veikalos, un bez īpašām grūtībām atrod sev piemēroto. Vieniem vairāk patīk veikala cenu politika, citiem veikala atrašanas vieta vai veikala interjers, vēl kādam patīk pircēju labs apkalpošanas serviss, vai nu tieši pretēji, kā šīs apkalpošanas nav. Katram cilvēkam, viņa lielveikals asociējas ar kaut ko īpašu, katram cilvēkam ir savi iemesli, kāpēc vieni priekšroku dot tām lielveikalam, bet citi – otrām.
Ievērojot visus minētos apstākļus, izvēlējos pētījuma tematu: „Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments”.
Kās tad tieši ietekmē lielveikala izvēli?, un cik stipri uz pircēja izzvēli pēc sev piemērota lielveikala ietekmē tieši pircēju apkalpošanas līmenis, un vai ietekmē vispār?
Dotajā darba tiks salīdzināti teorētiskie dati ar iegūtiem praktiskā darbā. Praktiskais darbs tika veikts tirdzniecības centrā „Domina” lielveikalā „Hyper Maxima” uz Ieriķu ielas 3., Rīgā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register