Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731914
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sagatavošanās anketas sastādīšanai    4
1.1.  Informācijas apzināšana    4
1.2.  Mērķu formulēšana    5
1.3.  Intervēšanas metodes izvēle    6
2.  Anketas sastādīšana    7
2.1.  Jautājumu veidošana    7
2.2.  Anketas izkārtojums    9
2.3.  Anketas iepriekšēja testēšana    11
3.  Anketu apstrāde    12
3.1.  Informācijas izvērtēšana    12
3.2.  Pārskata izstrāde    14
  Nobeigums    18
  Pielikumi    19
  Literatūras saraksts    23
Extract

Nepieciešamās informācijas vākšanā pētniekam ir jāizmanto jau zināmā vai jāizstrādā cita droša metodika. Pastāv divi pētniecības līdzekļi: tehniskie līdzekļi un aptaujas anketas, ko autores aplūko šajā darbā.
Anketēšana ir pirmreizējo datu vākšanas veids. Lai arī lielākoties tā tiek izmantota mārketinga pētījumos, tā kā anketēšana nodrošina strauju un relatīvi lētu iedzīvotāju kopumam raksturīgu pazīmju un uzskatu izpēti, tā ir arī būtiska sociālo pētījumu sastāvdaļa. Anketa sastāv no jautājumiem, kas adresēti respondentam atbildēšanai uz tiem.
Pirms anketēšanas rūpīgi jāsagatavojas, lai izvairītos no kļūdām. Sagatavošanās gaitā jānosaka:
Iegūstamā informācija;
Anketas tips un darbības metode;
Katra jautājuma saturs;
Katra jautājuma rakstisks izklāsts;
Jautājumu secība;
Anketas fiziskie raksturlielumi.
Aptaujas rezultāts ir tieši atkarīgs no iegūto datu kvalitātes, kas, savukārt ir cieši saistīts ar sastādītās anketas dizainu un jautājumu formulējumu. Šajā darbā apskatīšu vienu no aptaujas veidiem anketēšana.
Šis darbs sastāv no trīs galvenajām daļām. Pirmajā daļā tiek aplūkotas veicamās darbības, gatavojoties anketas sastādīšanai – pētījumu mērķu formulēšana, anketas mērķu noteikšana, kam seko atbilstošas mērķa auditorijas atlase, anketas tipa, jautājumu utml. izvēle.
Otrajā referāta daļā galvenā uzmanība ir pievērsta anketas sastādīšanai – jautājumu izvēlei un veidošanai, anketas dizainam, kā arī anketas iepriekšējai testēšanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1190560
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register