Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277956
 
Evaluation:
Published: 10.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Lai labāk izprastu apvienotās analīzes būtību, vispirms jāapskata vienkāršs piemērs. Iedomājaties, ka jūs vēlaties norezervēt avio reisu, kur biļetes cena ir vai nu 400$, vai 700$. Ja šis nosacījums būtu vienīgais, tad ir pilnībā skaidrs kuru variantu izvēlēties – protams, biļeti, kuru var iegūt par zemāku cenu. No otras puses, ja vienīgais rezervēšanas kritērijs būtu sēdēšana parastajā krēslā, jeb paplašinātajā komfortablajā krēslā? Šinī gadījumā droši vien izvēle kristu uz paplašināto krēslu. Visu beidzot pieņemiet, ka ir iespējams izvēlēties starp tiešo lidojumu, kas aizņem apm. 3 stundas un lidojumu ar pārsēšanos, kas aizņem 5 stundas. Visticamāk, ka šinī gadījumā priekšroka tiks sniegta 3 stundu lidojumam.

Reālā tirgus situācijā pircējs neizdara izvēli par pamatu ņemot tikai vienu kritēriju, kas balstās tikai uz komfortu. Pircējs parasti pārlūko plašu kritēriju un iespēju loku, un tikai tad pieņem lēmumu, vai kompromisa variantu, lai izdarītu galējo pirkuma izvēli. Apvienotā analīze pēta šos kompromisus, lai noteiktu to komponentu salikumu, kas dotu vislielāko pircēja vēlmju apmierinājumu. Citiem vārdiem sakot, izmantojot apvienoto analīzi kompānija var noteikt optimālākās savu produktu vai pakalpojumu īpašības. Turklāt apvienotā analīze arī parāda labāko reklamēšanas veidu, jo identificē tās īpašības, kas ir vissvarīgākās produkta vai pakalpojuma izvēlē.
Kopumā, apvienotās analīzes priekšrocībā ir tāda, ka tā prognozē kādus produktus vai pakalpojumu cilvēki izvēlēsies un novērtē cik lielu nozīmi cilvēki piešķir dažādiem faktoriem, kas atspoguļo viņu izvēli. Var teikt, ka apvienotā analīze ir viena no spēcīgākajām, daudzpusīgākajām un stratēģiski vissvarīgākajām pētīšanas metodēm, kādas šobrīd ir pieejamas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register