Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:510398
 
Evaluation:
Published: 30.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Debates    6
1.1.1  Kas ir Debates    6
1.1.2  Debašu vēsture pasaulē un Latvijā    7
1.1.3  Britu parlamentārās debates    8
1.1.3.1  Kas ir britu parlamentārās debates    8
1.1.3.2  Britu parlamentāro debašu uzbūve    8
1.1.3.2.1  Debašu formāts    8
1.1.3.2.2  Rezolūcija    8
1.1.3.2.3  Gatavošanās    9
1.1.3.2.4  Jautājumi    9
1.1.3.2.5  Runas ilgums    10
1.1.3.2.6  Tiesāšana    10
1.1.3.2.7  Definīcijas    11
1.1.3.2.8  Lieta    11
1.1.3.2.9  Stils    12
1.1.3.2.10  Tiesnesis    13
1.1.3.2.11  Runātāju vērtēšana    13
1.1.4  Amerikāņu parlamentārās debates    14
1.1.4.1  Amerikāņu parlamentāro debašu atšķirības no britu parlamentārajām debatēm    14
1.1.5  Popera(vidusskolnieku) debates    15
1.1.5.1  Popera debašu pamatbūtība    15
1.1.5.2  Popera debašu pamatsastāvdaļas    15
1.1.5.2.1  Obligātās prasības debašu lietai    15
1.1.5.2.2  Debašu lietas pamatojumi- avoti un liecības    16
1.1.5.3  Argumenta uzbūves shēma    17
1.1.5.4  Runātāju pienākumi un secība    17
1.1.5.5  Debašu pamatprincipi    19
1.1.5.5.1  Mācīšanās princips    19
1.1.5.5.2  Godīguma princips    19
1.1.5.5.3  Cieņas princips    19
1.2  Argumentācijas veidi    20
1.2.1  Pierādījums    20
1.2.1.1  Tēze    21
1.2.1.2  Argumentēšana    22
1.2.1.3  Demonstrēšana    22
2.  Praktiskā daļa    25
2.1  Ekspertu viedokļi saistībā ar jauniešu spējām uzlabot argumentāciju un pilnveidoties, izmantojot debates    25
2.2  Debatētāju anketēšanas rezultātā iegūtā informācija    27
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Pielikumi    33
Extract

Neatkarīgi no dzīvesveida un konkrētās situācijas cilvēkiem ikdienā ir nepieciešamība komunicēt savā starpā. Svarīgi ir mācēt paskaidrot un pārliecināt sarunu biedru vai auditoriju par sava viedokļa pareizumu un svarīgumu. Spēja pārliecināt un argumentēt ir pamats veiksmīgam lobijam un sava viedokļa paušanai. Autors uzskata, ka mūsdienu demokrātijas un brīvā tirgus apstākļos argumentēšana un spriedumu veidošanās ir īpaši svarīga un aktuāla. Teorētiskajā pētnieciskā darba daļā es pievērsīšos Latvijā zināmo debašu stilu analīzei un izpētei. Ar šo debašu palīdzību var mācīties veidot argumentētus spriedumus, kas pamatojas faktos un informācijas pasniegšanas mākslā. Autora viedoklis pamatojas personiskajā pieredzē debašu kustībā, kā arī autors uzskata, ka spriedumu veidošanos un argumentēšanas prasmi var attīstīt vidusskolas klasēs, kad jauniešiem arī mācību procesā ir jāveic uzdevumi, kas saistās ar grupas darba, viedokļa prezentēšanu balstoties uz argumentiem un runas mākslu. Bet debates ir papildus iespēja, kas jauniešiem tiek dota, lai attīstītu konkrētās iemaņas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register