Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:376074
 
Evaluation:
Published: 04.07.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.2.  AS "airBaltic" piedāvātie pakalpojumi.    5
1.3.  AS "airBaltic" mērķi nākamo divu gadu laikā    5
1.4.  Mērķi un KPI    6
1.5.  AS "airBaltic" motivācija    6
2.  Tirgus    7
2.1.  Tirgus iespējas, apjoms.    7
2.2.  Tirgus klientu/lietotāju grupas.    8
2.3.  Galvenās nozares tendences, kas veicina AS "airBaltic" panākumus. Nozares tendences, kas var kavēt panākumus.    8
2.4.  Ekonomiskais klimats pašlaik un nākamajos pāris gados. Kā ekonomiskais klimats ietekmēs AS "airBaltic"?    9
2.5.  Vai uzņēmējdarbības cikli vai sezonas ietekmē AS "airBaltic"?    9
3.  Mērķauditorija    10
3.1.  Kuri tirgus segmenti ir un kuri nav AS "airBaltic" mērķauditorija?    10
3.2.  AS "airBaltic" mērķauditorija.    10
3.3.  Kāds ir galvenais iemesls AS "airBaltic" pakalpojuma iegādei?    10
3.4.  Kāpēc patērētājs varētu izvēlēties AS "airBaltic" piedāvājumu, nevis konkurentu piedāvājumu?    11
3.5.  Vai mērķa auditorijai varētu būt kādas problēmas vai bažas saistībā ar šāda veida pakalpojumu?    11
4.  Konkurētspēja    12
4.1.  Tiešie konkurenti.    12
4.2.  Netiešie konkurenti.    12
4.3.  Jaunpienācēji, kas ieņem konkurētspējīgu vietu tirgū.    12
5.  Tirgus daļa (segmenti)    13
5.1.  STP Stratēģija.    13
5.2.  Diferencēšanās stratēģija.    14
6.  Konkurences līmenis    15
6.1.  Tirgū ienākšanas barjeras.    15
6.2.  Konkurentu salīdzinošā analīze    15
7.1.  Klienta profils.    16
7.2.  Piedāvājums atbilstoši klienta profilam.    16
7.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības.    16
7.4.  Analizēt, novērtēt iespējamos uzlabojumus    16
8.  Sadarbības partneru iesaiste produkta vai pakalpojuma ražošanas procesā    17
9.  Pārdošanas un pirkšanas procesa novērtējums    18
10.  Mārketinga mērķu un uzdevumu izvirzīšana    19
11.  Mārketinga komunikāciju plāna izveide    21
12.  Mārketinga finanšu tāmes sastādīšana    22
  Secinājumi    24
  Literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Šajā darbā tiek izskatīta un izanalizēta aviokompānijas AS „airBaltic” mārketinga stratēģija. Tā ietver konkurentu un mērķauditorijas analīzi, sadarbības partneru izpēti, kā arī mārketinga stratēģiju izveidi. Darbā arī tiek veikti padziļinātāki pētījumi tieši mārketinga darbību veikšanā - tiek izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns, tiek izvirzīti mārketingā mērķi un aktivitātes, kā arī sastādīta mārketinga finanšu tāme konkrētā mārketinga plāna realizācijai.
Pētījuma objekts: Uzņēmums AS “airBaltic”.
Pētījuma priekšmets: Mārketinga stratēģija.
Pētījuma uzdevumi:
1. Izpētīt AS "airBaltic" pakalpojumu darbību.
2. Meklēt un iegūt nepieciešamo informāciju par AS "airBaltic".
3. Analizēt iegūto informāciju.
4. Veikt pētījumu.
Aviokompāniju mārketinga stratēģija ietver aviokompāniju izmantotās metodes un taktikas, lai reklamētu savus produktus un pakalpojumus, palielinātu klientu iesaisti un galu galā palielinātu ieņēmumus. Aviokompānijas darbojas ļoti konkurētspējīgā nozarē, kur cenu noteikšanai, klientu apkalpošanai un produktu diferenciācijai ir izšķiroša nozīme klientu piesaistē un noturēšanā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register