Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514926
 
Evaluation:
Published: 14.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Mārketings   
3.  Mārketinga koncepcijas   
4.  Integrētā mārketinga komunikācijas   
5.  Produkcijas koncepcija   
5.1.  Uzņēmumi, kas izmanto produkcijas koncepciju   
6.  Produkta koncepcija   
6.1.  Uzņēmumi, kas izmanto produkta koncepciju   
7.  Pārdošanas koncepcija   
6.1.  Uzņēmumi, kas izmanto pārdošanas koncepciju   
8.  Mārketinga koncepcija   
8.1.  Uzņēmumi, kas izmanto mārketinga koncepciju   
9.  Pircēju koncepcija   
9.1.  Uzņēmumi, kas izmanto pircēju koncepciju   
10.  Sociālā mārketinga koncepcija   
10.1.  Uzņēmumi, kas izmanto sociālā mārketinga koncepciju   
11.  Nobeigums   
Extract

Hyundai pastāvīgi strādā pie transporta līdzekļu ekonomiskuma paaugstināšanas un pakāpeniski virzās uz mērķi ražot automašīnas bez izplūdes gāzu izmešiem, kas pilnībā iespējams, izmantojot atjaunojamos enerģijas avotus. Hyundai korporācija ieguldījusi daudz līdzekļu resursu P&A (pētniecībā un attīstībā), pētot alternatīvo enerģijas resursu – elektrības, degvielas elementu un hibrīdu tehnoloģijas – izmantošanas iespējas. Tajā pašā laikā uzņēmums tiecas ražot arvien vieglākas automašīnas, lai paaugstinātu to sadedzinātās degvielas derīgās ietekmes koeficientu. Ar jauno tehnoloģiju palīdzību uzņēmumam izdodas ekonomēt dabas resursus, kā arī samazināt transportlīdzekļu kaitīgo ietekmi uz apkārtējo vidi.[17]
Secinājums:
1. Uzņēmums pēta cilvēku vajadzības, ņemot vērā ietekmi uz apkārtējo vidi
2. Produkti un pakalpojumi tiek ražoti saskaņā ar videi draudzīgu izstrādes veidu
3. Uzņēmuma darbība ir mērķēta ne tikai uz palīdzību apkārtējai videi, bet arī uz peļņas gūšanu

11.Nobeigums
Darba „Mārketinga koncepcijas” mērķis bija izpētīt un apkopot informāciju par to, kādi kritēriji raksturo katru no koncepcijām un kā arī izpētīt, kā katra no koncepcijām tiek, pielietota reālos uzņēmumos.
Mērķa sasniegšanai tika veikti šādi uzdevumi- izpētīta pieejamā informācija, literatūra par mārketinga koncepciju veidošanos. Vākta informācija par konkrētiem uzņēmumiem un to, kāda darbības koncepcija tiek pielietota. Tika pētīti uzņēmumu tirgzinības process, preces un pakalpojumi, ko tie piedāvā, kā arī tiek veikti secinājumi par šiem faktoriem un piemērota konkrēta mārketinga koncepcija.
Darba mērķis tika sasniegts un darba gaitā izdarīti secinājumi, ka mārketinga koncepciju pielietojums ir plašs. Principā katrā uzņēmējdarbībā var pielietot kādu no šīm sešām mārketinga koncepcijām. Pētot uzņēmuma darbības, principus var secināt, kāda ir to darbības virzība un pielietotās metodes. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register