Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393197
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S „AirBaltic” apraksts    5
1.1.  Vēsturiskais apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma sabiedriskās attiecības    6
2.  Analītiskā daļa    7
2.1.  Mikrovides analīze    7
2.1.1.  Konkurenti    7
2.1.2.  Starpnieki    8
2.1.3.  Patērētāji jeb pircēji    9
2.2.  Makro vides analīze    9
2.3.  Portera piecu spēku modelis    12
2.4.  Konkurences analīze    13
2.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    13
2.4.2.  Bostonas Konsultantu matrica    14
2.4.3.  General Electric modelis    16
2.5.  Tirgus ietilpība    17
2.6.  SVID analīze    18
3.  Mārketinga daļa    21
3.1.  Segmentēšana    21
3.2.  Pozicionēšana    22
3.3.  Uzņēmuma “veiksmes atslēga”    24
3.4.  Pircēju rīcības modelis    24
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    26
3.6.  Rīcības plāns    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums    30
Extract

Kopš valstiskās neatkarības atgūšanas 1991. gadā, Latvijas tautsaimniecībā ir notikušas ievērojamas izmaiņas. Četrpadsmit gadu laikā, ir panākts ievērojams progress tirgus ekonomikas un brīva starptautiskā tirgus izveidē. Īpašuma struktūrā tagad dominē privātais sektors, ārējā tirdzniecība, kā arī cenas ir gandrīz liberalizētas, ir izveidots vairums tirgus ekonomikas funkcionēšanai nepieciešamo institūciju. Ar iestāšanos Eiropas Savienībā dalībvalstu robežas ir vieglāk šķērsojamas. Iekšzemes kopprodukta dinamika liecina, ka valstī ir sākusies ekonomiskā augšupeja. Līdz 1998. gadam tika vērojams aktivitātes pieaugums gandrīz visās tautsaimniecības pamatnozarēs, īpaši strauji attīstās transporta nozare un tūrisms.
Mārketinga pasākumu izveide un vadīšana ir svarīgs nosacījums, lai varētu paaugstināt uzņēmuma efektivitāti, nodrošinātu straujākus attīstības tempus. Uzņēmuma vadīšana ir apzināts process, lai nodrošinātu nepieciešamos savstarpējos sakarus starp visām uzņēmuma sastāvdaļām.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma A/S “AirBaltic” mārketinga stratēģijas.
Lai sekmīgi izpildītu kursa darbā uzstādītos mērķus, tiek uzstādīti sekojoši uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi;
Veikt nozares analīzi;
Veikt konkurentu un konkurences analīzi;
Novērtēt tirgus ietilpību;
Noteikt uzņēmuma panākumu formulu jeb “veiksmes atslēgu”;
Veikt pircēju vēlmju un rīcības modeļa analīzi;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Lai īstenotu kursa darba mērķi, tiks izmantotas dažādas pētīšanas un plānošanas metodes. Šai analīzei tiks lietotas; grupēšana; mārketinga metodes: tirgus izpēte konkrētā nozarē; tabulas un grafiskās metodes, kā arī Portera 5 spēku modelis un SVID analīze. Konkurences analīzei tiks izmantota vispārīgā konkurences analīzes metode, kā arī salīdzināšanas metode; tiks salīdzināti potenciālie konkurenti ar A/S „AirBaltic“, lai padarītu konkurences ainu caurskatāmāku un parādītu uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un risku. Lai minētās metodes būtu apskatītas pēc iespējas plašāk, tiks izmantoti dažādi valsts statistiskie dati no dažādiem avotiem, speciālā ekonomiskā literatūra un uzņēmuma sniegtie dati.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1131364
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register