Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254676
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  ANALĪZES DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums   
1.3.  Uzņēmuma raksturojums   
1.4.  SVID analīze   
1.5.  Konkurētspēja, tās būtība   
1.6.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai   
2.  PROJEKTA DAĻA   
2.1.  A/S Aldaris iekšējās un ārējās vides izpēte   
2.2.  A/S Aldaris projekta izstrādes priekšlikumi   
2.3.  Mārketinga un uzņēmuma tēla projekta izstrāde   
2.4.  Sortimenta paplašināšanas projekta izstrāde   
2.5.  Personāla uzlabošanas projekta izstrāde   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Pēdējo desmit gadu laikā Latvijas ekonomika ir strauji augusi apsteidzot daudzas Rietumeiropas valstis.
2. A/S Aldaris dzērienu ražotājs, kas ir pārtikas rūpniecības nozare, kas, savukārt, ir apstrādes rūpniecības apakšnozare.
3. Uzņēmums Aldaris ir akciju sabiedrība, kuras pamatkapitāla daļas (akcijas) var būt publiskās apgrozības objekts. AS Aldaris ir mazalkoholisko un bezalkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā.
4. Konkurētspēja ir uzņēmēju tagadnes un nākotnes spēja un iespējas radīt pasaulei preces, kuru cenas un ārpus cenas īpašības veido pievilcīgāku "paketi" nekā iekšzemes un ārvalstu konkurentiem.
5. Analizējot uzņēmumu pēc M.Portera modeļa var secināt, ka uzņēmumu „Aldaris” lielākā vai mazākā mērā tieši ietekmē visi M.Portera piecu konkurences spēku modeļa komponenti.
6. Analizējot uzņēmumu pēc VRIO matricas var redzēt, ka uzņēmuma rīcībā nav tādu resursu, kas tam kalpotu par noturīgu konkurētspējīgo priekšrocību, tomēr pastāv resursi, kas par to var kalpot īslaicīgā periodā, piemēram, piedāvātais sortiments un mārketinga aktivitātes, kā arī darbinieku pieredze, kas ļauj sniegt maksimāli kvalitatīvus pakalpojumus, kā arī ir pamats veiksmīga uzņēmuma menedžmenta realizēšanai.
7. Izstrādāt mārketinga un uzņēmuma tēla projektu, kas ļautu popularizēt pašu uzņēmumu un būtu atpazīstams visā sabiedrībā. Mēģināt sabalansēt uzņēmuma izmaksas ar kavlitāti.
8. Veikt sortimenta paplašināšanas projektu, ar kura palīdzību uzņēmumam palielinātos pagrozījums un peļņa, kā arī būtu jauna produkcija, ko piedāvāt patērētājiem ilgtermiņā.
9. Izveidot projektu, kas sekmētu personāla attiecības. Izstrādāt tādas aktivitātes, ar kurām varētu risināt kopējās problēmas, uzlabot uzņēmuma darbību un kopējo darba efektivitāti.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1324158
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register