Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859616
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preču zīme    5
2.  Reklāma    14
3.  A/S Aldaris    19
4.  Secinājumi un priekšlikumi    28
5.  Izmantotas literatūras saraksts    30
Extract

Ievads


Mūsdienu straujā biznesa vidē aiz vien aktuālāks kļūst jautājums par uzņēmuma atpazīstamību, kas palīdz saglabāt un nostiprināt uzņēmuma pozīcijas savā tirgus daļa. Kā viens no svarīgākajiem aspektiem atpazīstamības veicināšanā drīkst uzskatīt uzņēmuma preču zīmes stratēģijas izstrādāšana un īstenošana, kas palīdz izveidot uzņēmuma korporatīvo identitāti. Virziena aktualitāti nosaka asas konkurences veidošanās uzņēmējdarbībā. Kursa darbā akcents likts uz preču zīmes popularizēšanu un attīstību, izmantojot reklāmu un paradīts uz Aldara preču zīmes piemērā.
Kursa darba mērķis - izanalizēt Aldara preču zīmes attīstību, to popularizēšanu, salīdzinot ar līdzīgam, sabiedrībā pazīstamiem produktiem.
Kursa darbā izvirzītā mērķa sasniegšanai ir sekojoši uzdevumi:
1.pārskātot reklāmas un preču zīmes teorijas izanalizēt, kādas ir reklāmas metodes preču zīmes popularizēšanai;
2. noteikt reklāmas metodes ar kuru palīdzību tiek popularizēts Aldara preču zīme;
3. noteikt reklāmas iespējas nākotnē Aldara preču zīmes popularizēšanai.
Darbs sastāv no trijām daļām. Lai precīzāk un pilnīgāk izskatīt tēmu, pirmajā daļā tiks apskatīta vispārēja teorija par preču zīmolu un preču zīmi ka vienu no sastāvdaļām, reklāmas teorija un reklāmas metodes preču zīmes veidošanā un attīstībā;
otrajā daļa tiks apskatītas reklāmas metodes, kuras izmanto tieši uzņēmums
A/S ‘’Aldaris’’, lai panāktu atpazīstamību tirgū un izturēt konkurenci;
trešajā daļā autore izanalizēs – kādas vēl ir iespējas Aldara preču zīmes attīstībai.
Darbā tika pielietota kvalitatīva pētnieciska pieeja. Noteikto uzdevumu risināšanai tika pielietotas pētījuma metodes:
1. empīriska pētījuma metode – autore raksturoja un apkopoja iegūto informāciju no A/S „Aldaris” sabiedrisko attiecību departamenta vadītāju Ilmāru Jargānu, veicina personālu pētījumu ar mērķi salīdzināt trīs populārākas Latvijas alus markas, izanalizēja Aldara un citu alus reklāmas;
2. monogrāfiskā jeb aprakstoša pētījuma metode – autore aprakstīja preču zīmes būtību un funkcijas, to veidošanas noteikumus, reklāmas metodes un to kā tie paradās praksē. Dati tika iegūti no zinātniskās literatūras un citiem resursiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1342817
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register