Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439563
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta markas būtība    4
1.1.  Produkta markas jēdziena skaidrojums    4
1.2.  Produkta markas vērtība    5
1.3.  Produkta markas tēls    7
1.4.  Produkta markas individualitāte    8
2.  Produkta ‘’Zelta’’ alus markas analīze    9
2.1.  Produkta ‘’Zelta’’ alus markas raksturojums    9
2.2.  Produkta ‘’Zelta’’ alus markas vērtība    10
2.3.  Produkta ‘’Zelta’’ alus markas tēls    11
2.4.  Produkta ‘’Zelta’’ alus markas individualitāte    13
  SECINĀJUMI    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikums    16
Extract

SECINĀJUMI
Izpētot A/S „Aldaris” „Zelta” alus, ražošanas iespējas un noieta tirgus, tika izdarīti šādi secinājumi:
1. Kā zināms A/S „Aldaris” „Zelta” alus ir augstas kvalitātes prece, jo tas tiek ražots pēc senas, tradicionālas receptes, kura ir aizgūta jau no uzņēmuma pirmsākumiem(1937.Gada).
2. „Zelta” alus ir ieguvi savu popularitāti (2008. gadā gada preces nosaukumu Premium alus segmentā saņēma “Aldara” ražotais “Zelta” alus.) kā viens no labākajiem premium klases lager aliem, tomēr saglabājis savu pieņemamo cenu.
3. Konkurentu ir daudz, jo uzņēmums, kurā tiek ražota ”Zelta” alus produkcija, darbojas visu rajonu tirgos, bet Latvijā šajā tirdzniecības sfērā darbojas vairāki konkurenti. Katrs no šiem konkurentiem izvēlas sava mērķa tirgus iekarošanai savus paņēmienus. 2008. Gadā A/S ”Aldaris” palielinājis savu tirgus daļu līdz 40.6 %, kā arī kopējie “Zelta” alus pārdošanas rādītāji 2008.gadā pieauga par 19% salīdzinājumā ar 2007.gadu. Pērn kāpusi arī “Zelta” alus tirgus daļa - no 3,3% līdz 3,9% , kas liecina, ka Aldara ”Zelta” alus stabili notur savas līdera pozīcijas patēriņa tirgū.
4. pārdošanas un eksporta apjomu pieaugums liecina par veiksmīgi izstrādātu mārketinga stratēģiju, bet nelielās garšas nianšu un vērienīgās dizaina izmaiņas, kas tika veiktas pamatojoties uz patērētāju vēlmēm, vajadzībām un pieprasījuma, liecina par kvalitatīvu plānu kontroli, iekšējās un ārējās vides analīzi.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1350967
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register