Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528589
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

1. Ta ka A/S „Latvijas Balzāms” galvenie konkurenti ir ārzemju alkohola ražotāji, kuru produktu kvalitāte ir augstāka par LB, uzņēmumam cenas uz produkciju ir krietni zemākas, nekā konkurentu produkcijas cenas; uzņēmums orientējas galvenokārt uz patērētājiem ar vidējiem ienākumiem. Tad A/S „Latvijas Balzāms” galvēnais mārketinga kompleksa elements ir cena (vispārējās konkurences stratēģija).
Lai nodrošinātu konkurētspējīgu produktu ražošanu A/S „Latvijas Balzāms” pastāvīgi jāseko, lai produkta kvalitāte nepazeminātos, jaunām tendencēm pasaulē, ir jānodrošina ražošanas nepārtrauktība, savlaicīgums. Tad otrais A/S „Latvijas Balzāms” marketinga kompleksa elements ir prece (konkurētspējas nodrošināšanas stratēģija).
A/S „Latvijas Balzāms” jāstimulē produktu virzīšanu tirgū, jāveic patērētāju segmentāciju, lai piesaistīt jaunus pircējus. Tad, līdz ar to, trešais A/S „Latvijas Balzāms” marketinga kompleksa elements ir reklāma (funkcionālā līmeņa stratēgijas).
No visa ta var secināt ka A/S „Latvijas Balzāms” mārketinga politika ir:
a)zemākas cenas, nekā konkurentiem;
b)kvalitātīva prece;
c)reklāma.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1199245
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register