Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234587
 
Evaluation:
Published: 27.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads: Vispārēja informācija par organizāciju    4
1.  kritērijs: Vadība/ līdervadība (Leadership)    5
2.  kritērijs: Politika un stratēģija    6
3.  kritērijs: Darbinieki    7
4.  kritērijs: Partnerattiecības un resursi    8
5.  kritērijs: Procesi    10
6.  kritērijs: Ar klientiem saistītie rezultāti    11
kritērijs: Ar darbiniekiem saistītie rezultāti    12
8.  kritērijs: Ar sabiedrību saistītie rezultāti    13
9.  kritērijs: Galvenie darbības rezultāti    14
Extract

Uzņēmums AS “Siera Nams” dibināts 1997.gadā kā piena produktu ražotājs un importētājs Latvijas teritorijā. Sākotnēji “Siera Nams” Latvijas tirgū piedāvāja tikai nelielu skaitu ekskluzīvu sieru no centrālās Eiropas un bija vienīgais Eiropas sieru vairumtirgotājs Latvijā. 11 gadu laikā A/S “Siera Nams” ir kļuvis par tirgus līderi importa sieru kategorijā, piedāvājot saviem klientiem ļoti plašu siera sortimentu no Eiropas siera ražotājiem, un nozīmīgāko mājas siera ražotāju Latvijas teritorijā. Tomēr arī konkurenti nesnauž un saglabāt tirgus pozīcijas kļūst aizvien grūtāk.
Uzņēmuma mērķis 2008. gadā ir pārdošanas apjoma palielināšana par 30%. Aizvien pieaugošās konkurences apstākļos tas nav viegls uzdevums, un uzņēmumam jāmeklē jaunas iespējas konkurētspējas palielināšanai. 2004. gadā tika pilnībā reorganizēta pārdošanas un mārketinga nodaļa, 2005. gadā tika uzbūvēta jauna noliktava un sieru fasēšanas cehs. Kopš 2005. gada visi uzņēmuma vidējā līmeņa darbinieki iziet reguārus apmācības kursus un regulāri tiek apmeklētas nozīmīgākās nozares izstādes Eiropā. Tagad ir pienākusi kārta nopietnai A/S “Siera Nams” produktu portfeļa analīzei, jo līdz šim regulāri tika meklēti jauni produkti, bet esošais sortiments un darbs ar to nav ticis pietiekami analizēts.
Pēc būtības vairumtirdzniecības uzņēmuma produktu portfeļa analīze un biznesa vienību stratēģiju formulēšana ir komplekss darba process, kas ietver dažādas metodes un formas. Mūsdienu konkurences pasaulē vairs nav iepējams piedāvāt primitīvus paņēmienus produktu portfeļa optimizācijai, jo tirgus ir piesātināts un ikviena kļūda uzņēmumam maksā ļoti dārgi, tāpēc pirms konkrētu lēmumu pieņemšanas ir nepieciešamas ļoti nopietni analizēt uzņēmuma ārējo un iekšējo vidi, esošo produktu portfeli un ar to saistītās uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1124366
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register