Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516799
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  ISO 9000    4
  KVALITĀTES SISTĒMAS IZVEIDOŠANA. STANDARTU JAUNINĀJUMU IEVIEŠANA    5
  SERTIFIKĀCIJA ATBILSTOŠI ISO 9000    6
  SERTIFIKĀCIJAS PROCEDŪRAS    7
  INFORMATĪVĀ SANĀKSME    7
  PIETEIKUMS    7
  PRIEKŠAUDITS    7
  PLĀNOŠANAS SANĀKSME    8
  SERTIFIKĀCIJAS AUDITS    8
  NOSLĒGUMA SANĀKSME    8
  AUDITA PĀRSKATS    8
  PĒCAUDITS    9
  SERTIFIKĀTA IZSNIEGŠANA    9
  UZRAUDZĪBAS AUDITS    9
  SERTIFICĒTĀ UZŅĒMUMA TIESĪBAS, PIENĀKUMI UN ATBILDĪBA    9
  SERTIFIKĀTA ATCELŠANA    10
  APELĀCIJU UN SŪDZĪBU IESNIEGŠANAS KĀRTĪBA    10
  PRASĪBAS UZŅĒMUMAM    11
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    14
Extract

Latvija ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Klienti kļūst ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci, arvien lielāka kļūst vajadzība pēc preces, pakalpojuma kvalitātes.
Pieaugot ārējās vides faktoru izmaiņas ātrumam un palielinoties konkurencei, arvien lielāku lomu uzņēmuma darbībā ieņem ISO standartizācija.
Tādēļ uzņēmumā nākas meklēt atbildi uz jautājumiem:
Kādā veidā nodrošināt produkcijas kvalitāti un kā to apliecināt?
Kāpēc mums nepieciešama kvalitāte?
Kāpēc ir svarīgi zināt kvalitātes prasības?
Risinājums, kas vēsturiski izstrādājies pasaules praksē, ir kvalitātes sistēma, jeb citiem vārdiem – kārtība visās darbībās, procesos un infrastruktūrā, kas nepieciešama ražošanā un pakalpojumu sfērā.
Šī studiju darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumā tiek ieviesta šī kvalitātes sistēma, kāds no tā labums, ko iegūst uzņēmums un kādas priekšrocības ir pasūtītājam, kas izvēlas sertificēta uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.


ISO 9000

Attīstītajās Valstīs ISO standarts šobrīd jau kļuvis par galveno faktoru, pēc kura tiek vērtēta jebkura uzņēmēja spēja piedāvāt kvalitatīvu, pasaules līmenī konkurētspējīgu un pasūtītāja prasībām pilnīgi atbilstošu produktu. Aizvien biežāk, jo sevišķi lielu starptautisku projektu gadījumā, ISO standarta sertifikāts jau konkursa materiālos tiek izvirzīts kā obligāta prasība potenciālajiem uzņēmējiem.
ISO 9000 sērija ir starptautiskais kvalitātes sistēmas standarts. Kvalitātes sistēmu definē kā visu uzņēmuma parametru spektru tādu kā organizācija, struktūra, atbildība, procedūras, procesi un resursi kvalitātes kontroles ieviešanu. Uzņēmuma kvalitātes sistēmu veido uzņēmuma kultūra un mērķi, piedāvātās preces vai pakalpojumi un uzņēmuma darbības metodes, tādēļ kvalitātes sistēmas katrā uzņēmumā ir atšķirīgas. ISO 9000 ir praktiski izmantojams standarts ar plašu pielietojumu un attiecas uz visām nozarēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register