Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:867224
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma Rīgas Jūras Līnija īss apraksts    3
2.  A/s Rīgas Jūras Līnijas mārketinga vides analīze    4
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    4
  Uzņēmuma resursu apraksts    4
  Ienesīgums    5
  Esošo mārketinga aktivitāšu    5
2.2.  Ārējās vides analīze    6
2.2.1.  Makrovides faktori    6
2.2.2.  Pieprasījums    8
  Tirgus raksturojums    8
  Segmentēšana    9
  Patērētāju raksturojums    11
2.2.3.  Konkurence    12
  Galvenie konkurenti    13
2.2.4.  Starpnieki    14
2.2.5.  Piegādātāji    14
2.3.  Situācijas analīze ( SVID )    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Extract

Sava kursa darba izvēlētajā tēmā es rakstu par uzņēmumu A/s Rīgas Jūras Līnija. Man šķiet interesanti izpētīt šo uzņēmumu un viņa darbību, jo tas ir vienīgs uzņemums, kurš piedava ceļojumu Rīga – Stokholms.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Rīgas Jūras Līnijas vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā izdarīt secinājumus, kā arī izstrādāt argumentētus priekšlikumus uzņēmuma turpmākajai darbībai.
Studiju darba uzdevumi:

Veikt uzņēmuma aprakstu, lai varētu objektīvāk novērtēt tā iespējas Latvijās un starptautiskajā tirgū
Veikt SVID analīzi. Uzņēmumam ir svarīgi apzināties savas stiprās un vājās puses, ienākot jaunā tirgū, zināt kādas ir to iespējas un draudi jaunās preces virzīšanā tirgū
Izanalizēt RJL ārējo vidi un ti ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai
Raksturot patērētāju tirgus. Tirgus izpēte ir nepieciešama, lai veiksmīgāk un efektīvāk virzītu preci tirgū. Informācija par makrovides faktoriem, mērķauditoriju un konkurentiem ļauj uzņēmumam izstrādāt efektīvu preces virzības stratēģiju un mērķus
Studiju darbs iepazīstina ar Rīgas Jūras Līnijas pakalpojumiem – kruīzs pa jūru no Rīgas līdz Stokholmam ar pramji Baltic Kristina.
Darbā tiek izmantota ekonomiskā analīzes, statistiskās analīzes metodes, kā arī tabulas.
Studiju darba izstrādē tika izmantoti jaunākie valsts statistiskie dati, vispārējā un speciālā literatūra, interneta resursi un mācību materiāli. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register