Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540883
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AS SEB bankas raksturojums    4
1.1.  SEB bankas darbības stratēģija    5
1.2.  SEB bankas piedāvātie pakalpojumi    7
2.  AS SEB bankas patreizējās situācijas analīze    8
2.1.  SEB bankas vieta Latvijas tirgū    8
2.2.  AS SEB banka SVID analīze    9
2.3.  AS SEB banka PEST analīze    10
2.4.  SEB bankas risku analīze un kontrole    11
3.  AS SEB bankas saimnieciskās darbības analīze    14
3.1.  Bilances vertikālā analīze    14
3.2.  Bilances horizontālā analīze    16
3.3.  Rentabilitātes rādītāju analīze    18
3.4.  Efektivitātes rādītāji    21
3.5.  Maksātspējas rādītāju analīze    22
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
  Pielikums    26
Extract

SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu. SEB piedāvā universālus bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. SEB ir pārstāvēta arī citās Skandināvijas valstīs, Vācijā, Ukrainā, Krievijā un Polijā, kā ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs.
SEB ir nozīmīga loma sabiedrības dzīvē. SEB darbība ir atkarīga no saviem klientiem, darbiniekiem un sabiedrības ilgtermiņa uzticības. Viens no SEB pamatmērķiem - būt par godājamu sabiedrības locekli tajās valstīs, kur darbojas SEB Grupa.
SEB augstu vērtē ētiskas vērtības un dod savu artavu nepārtrauktā attīstībā. Šis darbs balstās SEB kopējās vērtībās: pastāvīgumā, atbildībā, profesionālismā un abpusējā cieņā.
2003. gada decembrī SEB Padome apstiprināja sociālās atbildības politiku grupas uzņēmumiem. SEB sociālā politika nozīmē ilgtermiņa atbildības uzņemšanos ikdienas darbā - ne tikai ētiskos jautājumos, kas tieši skar SEB klientus un darbiniekus, bet arī sociālas atbildības uzņemšanos daudz plašākā izpratnē. Proti, šī politika nozīmē, ka SEB ievēro ANO globālās vienošanās (the Global Impact) deviņus principus un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas noteikumus multinacionālām kompānijām.
SEB Banka piedāvā ne tikai daudzveidīgus bankas un finanšu pakalpojumus, bet arī dažādus investīciju un finansēšanas produktus, kurus klientiem piedāvā SEB bankas grupas uzņēmumi: līzinga kompānija SIA "SEB līzings", investīciju sabiedrība IP AS "SEB Wealth Management" un AS "SEB atklātais pensiju fonds" un dzīvības apdrošināšanas kompānija AAS "SEB Dzīvības apdrošināšana", un SEB Enskilda.
Līzinga kompānija SEB līzings darbu uzsāka 1997.gadā un kopš dibināšanas brīža vienmēr ir bijusi starp līderiem līzinga un faktoringa pakalpojumu sniegšanā Latvijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1129314
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register