Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876447
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Uzņēmējdarbības vispārīgs raksturojums Latvijā    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbību veicinošie faktori    6
1.1.2.  Uzņēmējdarbību kavējošie faktori    6
1.1.3.  Uzņēmumu skaita dinamika Latvijā    7
1.2.  Nozares raksturojums    9
1.3.  AS „Telekom Baltija”    11
1.3.1.  AS „Telekom Baltija” vēsture    11
1.3.2.  AS „Telekom Baltijas ” vispārīgs raksturojums    11
1.3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    15
1.3.4.  Uzņēmuma darbinieku analīze    17
1.3.5.  AS „Telekom Baltijas” pašreizējā darbinieku motivēšanas sistēma    18
1.4.  Darbinieku motivēšana    20
1.4.1.  Satura motivācijas teorija    21
1.4.2.  Procesuālā motivācijas teorija    24
1.4.3.  Stimulēšanas teorijas    25
2.  PROJEKTU DAĻA    26
2.1.  Darbinieku motivācijas līmeņa noteikšana    26
2.2.  Ierosinājumi darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanai    28
2.3.  Ierosinājumi motivācijas sistēmas pilnveidošanai uzņēmumāAS”Telekom Baltija”    30
2.4.  Projekta izmaksas    30
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    35
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. pēdējos 20 gados uzņēmējdarbība Latvijā ir ļoti strauji attīstījusies un šobrīd mūsu valstī kļuvusi ne tikai par iedzīvotāju nodarbinātības un ienākumu gūšanas sfēru, bet arī par savdabīgu dzīvesveidu.
2. kā uzņēmējdarbības veicinošos faktorus var minēt finansējuma pieejamību, komersantu apmācības, inovācijas un tehnisko progresu, iekšzemes un ārzemju investīcijas un kapitālu, Eiropas Savienības fondu piesaistīšanas iespējas.
3. uzņēmējdarbības kavējošie faktori ir: neelastīga nodokļu sistēma un tās interpretācija, nepietiekošs informatīvais nodrošinājums, nepabeigts teritoriālais plānojums, ilvēkresursu un to kvalifikācijas trūkums, finansējuma nepieejamība, sarežģīta administratīvā vide.
4. bezvadu pakalpojumi nodrošina iespēju izmantoto komunikāciju pakalpojumus lielos attālumos, kurus nav iespējams izmantot lietojot vadus, šādus pakalpojumus Latvijas patērētājiem piedāvā 92 vietējie uzņēmumi.
5. ikviena sekmīga uzņēmējdarbība balstās uz motivētiem darbiniekiem, jebkura personāla motivācija sākas ar darbinieka vajadzību noteikšanu un to apmierināšanas nepieciešamību.
6. galvenie darbinieku motivācijas uzdevumi ir: veidot katrā darbiniekā motivācijas izpratnes būtību un tās nozīmi darba procesā; apmācīt uzņēmuma vadību un personālu psiholoģiskiem pamatiem iekšējai darbinieku saskarsmē vai otrādāk; veidot katra vadītāja demokrātisku pieeju personālā vadīšanā pielietojot mūsdienu motivācijas metodes.
7. darbinieku motivēšanas teorijas iedalās trijās grupās: satura teorijās, procesa teorijās un sociālās ietekmes teorijās.
8. AS „Telekom Baltija” sekmīgi darbojas Latvijas tirgū jau gandrīz 13 gadus, ko apliecina uzņēmuma peļņas un zaudējumu rādītāji
9. uzņēmuma darbinieku atalgojums ir vairāk nekā par 50% zemāks, nekā vidējais atalgojums nozarē.
10. personāla aptaujas dati liecina to, ka galvenais motivējošais faktors darbiniekiem ir atalgojums, kurš īsti neatbilst viņu prasībām, līdz ar to uzņēmumā ir novērojama bieža kadru rotācija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register