Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:384427
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    6
1.1  MOTIVĀCIJAS BŪTĪBA    6
1.2  MOTIVĀCIJAS PRAKSE LATVIJAS UZŅĒMUMOS    9
1.3  NOZARES RAKSTUROJUMS    11
1.3.1  KONKURENCE    12
1.3.2  PIEGĀDĀTĀJI    13
1.3.3  PATĒRĒTĀJI    14
1.3.4  CITI VALSTS EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI    16
1.4  SIA „VP MARKET” ĪSS RAKSTUROJUMS    16
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    20
2.1  LĪDZŠINĒJĀ MOTIVĀCIJAS PRAKSE UZŅĒMUMĀ    20
2.2  PĒTĪJUMU METODOLOĢIJA    22
2.3  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APRAKSTS    24
2.4  PRIEKŠLIKUMI MOTIVĀCIJAS LĪMEŅA PAAUGSTINĀŠANAI    29
2.5  PAREDZĒTĀ PROJEKTA IZPILDES KONTROLE    34
  NOBEIGUMS    35
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    37
Extract

Mūsdienās uzņēmumi spiesti meklēt aizvien jaunas un jaunas metodes, kā paaugstināt sava darba ražīgumu, jo sīvā konkurence liek uzņēmumiem samazināt cenas un palielināt izdevumus produkcijas/pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, labākam servisam u.c. faktoriem. Tomēr menedžeri atklājuši kā ar mazākiem izdevumiem paaugstināt darba ražīgumu – darbinieku motivēšana. Darbaspēks ir katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Tie ir cilvēki, kas spēj virzīt uzņēmumu attīstībā vai lejupslīdē. No šiem cilvēkiem ir atkarīgi dažādi rādītāji un jaunās iespējas.
Kursa darba mērķis ir ar teorētisko zināšanu palīdzību izstrādāt darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
speciālās literatūras meklēšana un analīze;
uzņēmuma iekšējās vides analīze, lai efektīvi novērtētu uzņēmumu un tajā esošo motivācijas sistēmu;
ārējās vides un nozares analīze, lai novērtētu makro vides faktoru ietekmi uz uzņēmumu un tā darbības sfēru;
anketu izstrāde, ar kuru palīdzību tiks savākta nepieciešamā informācija;
motivācijas līmeņa paaugstināšanas iespēju analīze;
priekšlikumu izstrāde.
Izvēlētais kursa darba pētījuma priekšmets ir darbinieku motivācijas līmenis, bet pētījuma objekts ir uzņēmums SIA „VP Market” jeb konkrētāk veikali „Saulīte”. Tā kā uzņēmums nodarbina vairāk kā 4,1tūkst. darbinieku, tad aptaujāt tik lielu darbinieku skaitu nebija iespējams. Tāpēc tika aptaujāti 100% viena Liepājas veikala darbinieki. Pieņemot, ka „VP Market” savu veikalu tīklu objektu darbību organizē pēc vienādiem principiem, tad viena veikala izpēte var dot arī pietiekamu informāciju par visu uzņēmumu veikalu tīklu darbinieku motivācijas līmeni.
Uzdevumu un mērķu sasniegšanai tika izmantotas šādas informācijas vākšanas un pētīšanas metodes:
mārketinga analīzes metodes;
mārketinga pētnieciskās metodes;
datu salīdzināšana;
ekonomiskās analīzes;
statistiskās analīzes.
Kursa darba izstrādāšanai tika izmantota mācību literatūra, ekonomikas periodika, SIA „VP Market” nepublicētie dati un mājas lapa, intervija ar Liepājas veikala „Saulīte” direktoru, un tā darbinieku aptaujas anketas, veikalu „Rimi”, „Nelda”, „Elvi” un „Mego” mājas lapas un darbinieku aptaujas, kā arī elektroniskās publikācijas par nozari.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1111844
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register