Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,39 (13%)
Discounted price*:
2,60
Purchase
Add to Wish List
ID number:276709
Evaluation:
Published: 21.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2016.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskais pamatojums    4
  Drukāto mediju kontentanalīze    7
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi
1. Dienas kārtības process spēj mainīt sabiedrības viedokli par kādu notikumu vai personu. Pateicoties mediju starpniecībai dienas kārtības process izraisa diskusijas par tēmām, ko mediji ir izvirzījuši kā svarīgas.
2. Ar dienas kārtības teorijas palīdzību var veikt analīzi par to, cik lielu vietu mediju dienas kārtībā ieņem ASV prezidenta vēlēšanas, jo dienas kārtības teorija skaidro attiecības starp mediju un sabiedrības prioritātēm. Secinu, ka ASV prezidenta vēlēšanas mediju dienas kārtībā aizņēma lielu vietu īslaicīgi.
3. Visi trīs apskatītie drukātie mediji bija iekļāvuši savā dienas kārtībā informāciju par ASV prezidenta vēlēšanām un to rezultātiem. It īpaši 10. novembrī visu laikrakstu titullapas rotāja jaunā ASV prezidenta foto attēls.
4. Veicot kontenta analīzi bija jūtama dažu autoru personīgā ietekme uz raksta saturu - varēja redzēt Trampa piekritējus, vai pretēji - Klintones piekritējus. Taču iepriecināja fakts, ka bija arī neitrāli tendēti autori.
5. Zinot, ka ārzemju medijos daudz vairāk runā par Donaldu Trampu, nekā par Hilariju Klintoni, tas redzams arī mūsu medijos. Ja par Donaldu Trampu pirms vēlēšanām tika publicēti atsevišķi raksti, tad par Hilariju Klintoni nē. Tas atkal liek domāt par personīgo ietekmi uz mediju saturu.
6. Tas, ka izanalizētajiem laikrakstiem 10. novembrī bija viens ļoti līdzīga satura raksts par vēlēšanu rezultātiem, liecina par vai nu kādu citu mediju ietekmi vai kādu ārēju ietekmi uz mediju, lai tas publicētu konkrētu informāciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,25 €
Work pack Nr. 1357424
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register