Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:900170
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS JĒDZIENS UN BŪTĪBA    8
2.  ATĻAUTĀ BRAUKŠANAS ĀTRUMA PĀRSNIEGŠANA UN TĀ KONTROLE    11
2.1.  Valsts policijas kompetence ātruma kontrolē    12
2.2.  Tehnisko līdzekļu (fotoradara) tiesiskais regulējums atļautā braukšanas ātruma kontrolē    15
2.2.1.  Tehnisko līdzekļu (fotoradara) uzstādīšana un darbība    16
2.2.2.  Fotoradaru izvietošanas kritēriji    20
3.  ADMINISTRATĪVĀ ATBILDĪBA PAR ĀTRUMA PĀRSNIEGŠANAS PĀRKĀPUMIEM UN SODA PIEMĒROŠANA    23
3.1.  Administratīvā atbildība par ātruma pārsniegšanas pārkāpumiem    24
3.2.  Soda piemērošana par ātruma pārsniegšanu    25
  NOBEIGUMS    31
  IZMANTOTO AVOTU UN BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    33
Extract

NOBEIGUMS
Izstrādājot studiju darbu “Ātruma pārsniegšanas ceļu satiksmē kontroles tiesiskais regulējums” autore pētīja, kāda kompetence ir Valsts policijai attiecībā uz braukšanas ātruma kontroli un kāda normatīvo aktu bāze regulē tehniskās iekārtas – fotoradaru darbību. Darba specifika tika likta uz fotoradara darbību, kā arī tika veikts administratīvās atbildības un sankciju piemērošanas salīdzinājums diviem ātruma kontroles veidiem.
Darba gaitā autore izvirzīja šādus secinājumus un priekšlikumus:
1. Latvijas normatīvajā regulējumā nav noteikts termina skaidrojums, kas ir “ceļu satiksmes drošība”. Autore piedāvā grozīt Ceļu satiksmes likumu 1. pantu un Ceļu satiksmes noteikumu 2. punktu pievienojot terminu “Ceļu satiksmes drošība” izsakot to šādā redakcijā: Ceļu satiksmes drošība – ir apstākļu kopums, kurš norāda sabiedrības vērtību, veicinot bīstamu situāciju novēršanu uz ceļa, ietverot gājēju un transportlīdzekļu vadītāju pienākumus attiecībā pret ceļu satiksmi.
2. Fotoradaru darbības galvenais normatīvais akts ir deleģēšanas līgums, kas noslēgts starp Valsts policiju un Ceļu satiksmes drošības direkciju. Līguma nosacījumi balstās uz Ceļu satiksmes likuma 43.6 panta bāzes, kurš šobrīd ir izslēgts no likuma un ir spēkā neesošs, tādēļ darba autore piedāvā grozīt deleģēšanas līgumu, mainot izslēgto pantu pret Administratīvās atbildības likuma paredzētajiem pantiem (162. un 163.), lai būtu atbilstošs – spēkā esošs regulējums.
3. Tehniskajām iekārtu (fotoradaru) darbības tiesiskais regulējums ir norādīts dažādos likumos – ir sadrumstalots, kuru sabiedrībai grūti uztvert, tādēļ darba autore piedāvā izstrādāt vienu vienotu normatīvo aktu – Ministru kabineta noteikumus “Kārtība, kādā tiek veikta braukšanas ātruma kontrole ar šim nolūkam paredzētiem tehniskiem līdzekļiem”, kuri izdoti saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma 43.7 pantu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1384573
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register