Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121657
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Teorētiskā analīze    4
  Produkts un tā raksturojums    4
  Galvenie produkta raksturlielumi no pircēju viedokļa    5
1.2.  Produkta raksturojums    7
  Ātrās ēdināšanas uzņēmumu attīstības tendences Rīgā un nozīme viesmīlības industrijā    7
  Ātrās apkalpošanas ēdināšanas uzņēmumu veidi    8
  Raksturlielumi    9
  Uzņēmumu produkta vērtējums    10
1.3.  McDonald’s produkta izpēte un salīdzinājums    12
  Rezultātu analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

Autors šo studiju darba tēmu izvēlējis, interesējoties par pieaugošo ātrās ēdināšanas uzņēmumu popularitāti un to skaita strauju palielināšanos gan Latvijā, gan arī citās pasaules valstīs.
Arī Rīgā palielinoties tūristu skaitam ir acīmredzami palielinājies pieprasījums pēc dažāda tipa ēdināšanas uzņēmumiem, un viens no izplatītākajiem un pieprasītākajiem ēdināšanas uzņēmumu veidiem ir ātrās apkalpošanas un ēdināšanas uzņēmumi. To piedāvātā produkcija (turpmāk tekstā fast food) piesaista gan tūristus, gan vietējos iedzīvotājus. To sekmējušas reklāmas gan mēdijos, avīzēs, žurnālos, kā arī dažādu plakātu izskatā uz ielām.
Fast food izvēlas lielākoties tie cilvēki, kuri vienmēr ir aizņemti darbā, tādēļ viņi cenšas ekonomēt laiku un iegādāties šos ātri pagatavojamos ēdienus (bet ne veselīgos). Fast food mēs varam gan paņemt līdzi sabiedriskajā transportā, gan ēst uz ielas vai darbā. Nav nepieciešams pavadīt daudz laika ēdot šos ēdienus. Tomēr ir sabiedrības daļa, kas ne tikai neatbalsta, bet ir kategoriski pret šo ātrās ēdināšanas uzņēmumu produktu izplatību un lietošanu uzturā. Tiek uzskatīts, ka ļoti daudzas slimības organismā rodas, lietojot uzturā šos kalorijām bagātos ēdienus, kā arī dabas piesārņojums tiek ņemts vērā (jo visbiežāk fast food tiek pasniegti plastikāta vai papīra traukos).
Studiju darba mērķis ir uz teorētiskās bāzes pamata izanalizēt ātrās ēdināšanas uzņēmumu produktu Rīgā, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
Izpētīt literatūrā pieejamo informāciju par ātrās ēdināšanas uzņēmumiem;
Iepazīties ar pieejamo informāciju – statistikas datiem un publikācijām presē
raksturot ātrās ēdināšanas uzņēmumu produktu Rīgā, kā arī tā nozīmi viesmīlības industrijā;
Izpētīt un raksturot ātrās ēdināšanas uzņēmumu tipus, to piedāvāto produktu un pieprasījumu Rīgā;
apkopot iegūto informāciju un izdarīt secinājumus
izstrādāt priekšlikumus…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register