Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524108
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLAMĒŠANAS TIESISKĀ REGULĒJUMA ĪPATNĪBAS LATVIJĀ    4
1.1.  Cigaretes    5
1.2.  Alkohols    6
2.  REKLAMĒŠANAS TIESISKĀ REGULĒJUMA ĪPATNĪBAS ĀRVALSTĪS    8
2.1.  Indija    8
2.2.  Austrālija    9
3.  GADĪJUMA ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    16
Extract

SECINĀJUMI
• Tā kā atbildību par reklāmas saturu nes reklāmas pasūtītājs, tam ir jāspēj orientēties ar reklāmu saistītos likumos un jāseko līdzi reklāmas tapšanas procesam.
• Latvijā reklāmu izveidošanu un izvietošanu ietekmē vairāki likumi: Reklāmas likums (1999), Eiropas konvencija par pārrobežu televīziju (1989), Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums (2010), Likums par tabakas izstrādājumu realizācijas, reklāmas un lietošanas ierobežošanu (1996), Alkoholisko dzērienu aprites likums (2004), kā arī Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss un citi likumi, kas saistīti ar konkrētām precēm un pakalpojumiem.
• Reklāmu veidotājiem ir jāorientējas konkrētās valsts likumdošanā un nepārtraukti jāseko līdzi izmaiņām.
• Tādu, kā minēts darbā, un citu likumu pieņemšana, kas skar reklāmas jomu, krietni sarežģī reklāmas veidotāju uzdevumu – ietekmēt auditoriju, radot interesantas, saistošas reklāmas. Kā jau noskaidrots, ir tādas preču vai pakalpojumu grupas, kuras ir aizliegts reklamēt pavisam, piemēram, cigaretes. Tāpat alkoholu Latvijā var reklamēt tikai, tad, ja tas ietilpst kategorijā alus vai vīns.
• Lai arī vēl tas nav noticis, ir ļoti liela iespējamība, ka tuvā nākotnē daudzas valstis sekos Austrālijas piemēram par cigarešu iepakojumu noformējumu (kas arī kalpo kā reklāma), kas pagaidām ir vienīgais veids, kā cigarešu ražotāji savu ražojumu var reklamēt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1358562
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register