Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440724
 
Evaluation:
Published: 28.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Trešās pasaules valstu izglītības tradicījas un problēmas    4
2.  Trešās pasaules valstu izglītības sistēmas pilnveidošanas iespējas un prioritātes    11
  Nobeigums    14
  Literatūras saraksts    15
Extract

Mūsdienās valstu ekonomikas mainīgajā vidē tiek iezīmētas jaunas tautas attīstības iespējas. Nākotnes pasaules iedzīvotājs ir izglītots un spējīgs cilvēks, kurš ir neatkarīgs un pats atbildīgs par savu likteni. Šī darba autore mēģina atrast atbildes, kā panākt šo attīstību ne tikai industriāli- attīstītajās valstīs, bet arī attīstības valstīs. Šajā darbā autore izmantos terminu „trešās pasaules valstis” ar mērķi atdalīt aprakstāmajās valstis no attīstītajām kapitālistiskajām valstīm un attīstības valstīm, kuras bija sociālistiskās pirms neatkarības iegūšanas.
Šī darba mērķis ir raksturot trešās pasaules valstu izglītības problēmas un izglītības attīstības iespējas.

1. Trešās pasaules valstu izglītības tradicījas un problēmas.
„Ja mēs raksturotu nākamo gadsimtu kā Āfrikas kontinenta attīstības gadsimtu, Āfrikas kontinenta iedzīvotāju sociālā un ekonomiskā progresa gadsimtu, ilgstošā miera un ilgtspējīgas attīstības gadsimtu, tad šī projekta panākumi ir atkarīgi no izglītības sistēmas mūsu kontinentā. Neviena valsts pasaulē nevarēs panākt ilgtspējīgu attistību bez sekmīgi funkcionējošās izglītības sistēmas, bez unificētās pamatizglītības, bez efektīvās augstākās izglītības sistēmas un zinātniskā sektora attīstības, bez vienlīdzīgām iespējām iegūt izglītību visiem valsts iedzīvotājiem”
Prezidents Tabo Mbeki, atklātā runa konferencē par Āfrikas valstu izglītību renesanci 21.gadsimtā, Johannesburga, Dienvidāfrika, 1999.gada 6.decembris

Izglītība kļūst par vienu no sabiedrības galvenajām prioritātēm. Tikai izglītoti cilvēki var radīt priekšnoteikumus tautas attīstībai un nacionālās bagātības pieaugumam. Izglītības stratēģijas mērķis ir sagatavot kvalificētus speciālistus pietiekamā skaitā atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un darba tirgus nosacījumiem…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register