Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,80 (16%)
Discounted price*:
4,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:773613
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Fonemātiskā dzirde- tās jēdziens un būtība    6
2.  Fonemātiskās dzirdes veidošanās    7
3.  Fonemātiskās dzirdes traucējumi    8
4.  5-7 gadus vecu bērnu ar psihiskās attīstības aizturi psiholoģiskais raksturojums    11
4.1.  Uztveres īpatnības    17
4.2.  Atmiņas īpatnības    18
4.3.  Uzmanība    19
4.4.  Domāšana    20
4.5.  Runas attīstība    20
5.  Fonemātiskās dzirdes attīstības līmeņi 5-7 gadus veciem bērniem ar PAA    21
6.  Fonemātiskās dzirdes attīstības salīdzinājums bērniem ar normāli attīstītu intelektu un bērniem ar psihiskās attīstības aizturi    24
7.  Paņēmieni fonemātiskās dzirdes attīstīšanai    26
Extract

Mācību process, kas ir bērna aktivitātes īpašs organizācijas veids un ir virzīts uz izmaiņām apmācāmajā subjektā, ir cieši saistīts ar valodas attīstības problēmām.
Arī komunikatīvās iemaņas balstās uz valodu kā saskarsmes līdzekli un runāšanas- domāšanas darbību kopumā. Līdz ar to veidot pilnvērtīgu mācību procesu iespējams tikai tad, ja ir pietiekoši labs valodas attīstības līmenis ar noteiktu valodas līdzekļu pielietojamības pakāpi (galvenokārt- skaņu atšķiršana un pareiza izruna, vārdu krājuma papildināšana, gramatikas likumu ievērošana), kā arī prasme un iemaņas brīvi un adekvāti pielietot šos valodas līdzekļus saskarsmē.
Pēdējos gados ir novērojama tendence palielināties tādu bērnu skaitam, kuriem ir izteiktas valodas problēmas, kuru cēlonis nereti ir- divvalodība un nepietiekama audzināšanas metožu apzināšana ģimenē, dažādu psihisko un fizisko procesu adekvāta attīstība. Sakarā ar tādu bērnu skaita palielināšanos, rodas nepieciešamība bērniem ar valodas traucējumiem korekcijas darba sistēmā ieviest speciālus vingrinājumus, kuri veicina bērnu brīvu, nepiespiestu darbību un saskarsmi, brīvu uzvedību- bērna personības attīstības pamatkomponentus, kuri ir pilnvērtīgas valodas attīstības un mācību darba pamatā.
Fonemātiskā dzirde – cilvēka spēja analizēt un sintezēt valodas skaņas, t.i. dzirde, kas nodrošina dotās valodas fonēmu izpratni.
Fonēma (grieķu valodā – skaņa) minimāla valodas plūsmas vienība: morfēmi, vārdi, teikumi.
Runas un nerunas dzirde ir divas patstāvīgas dzirdes sistēmas darbības formas. Nerunas dzirde – spēja orientēties nerunas skaņās, t.i., mūzikas toņos un trokšņos. Runas dzirde – ir spēja dzirdēt un analizēt runas skaņas (dzimtās vai citas valodas). Runas dzirdē izdala fonemātisko dzirdi, t.i., spēja atšķirt fenomenus, jeb domrealizējošas dotās valodas skaņas, uz kurām ir pamatota atsevišķu skaņu runa, teikumu un vārdu analīze.
Fonemātiskā dzirde- sistēma, kas veidojas bērna dzīves laikā, ar to piedzimst. Tā ir analītiski sintētiska darbība, bet realizējas caur dzirdes aparātu. Fonemātiskā dzirde analizē katras skaņas atsevišķu pazīmi- īpatnību (ciets vai mīksts, balsīgs vai nebalsīgs līdzskanis).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1135354
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register