Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,42 (17%)
Discounted price*:
2,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:221755
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Pārmaiņas sabiedrībā ir saistītas ar pārmaiņām cilvēku apziņā, viņu dzīvesveidā, viņu vērtību manifestēšanā. Līdz ar sabiedrības un valsts demokratizācijas procesiem būtiski mainījās cilvēka loma sabiedrībā kultūrvidē, dabas vidē un sevis apzināšanā. Savukārt izmaiņas sabiedrībā mudināja domāt par paradigma maiņu.
Demokrātiskā valstī centrālais ir cilvēks ar vēlmi dzīvot pilnvērtīgu dzīvi labklājībā. Skolai demokratizācija gan vadības, gan izglītības līmenī nozīmē nepieciešamību spēcināt sadarbības prasmes, māku diskutēt, radīt iespēju iniciatīvai, kā arī apzināties personīgo atbildību un savu ietekmi uz sadarbības attīstību. Viens no ceļiem ir pakāpeniska pāreja no mācīšanas uz mācīšanos, izglītības nodrošināšana sev izvēlētajā jomā, izglītības iespējas mūža garumā. Tas prasa apzināt sociālo pasūtījumu skolai, skolēnu un vecāku vajadzības un intereses.
Pakāpeniska integrācija Eiropas politiskajās un ekonomiskajās struktūrās ir vienlaikus arī mūsu valstiskuma garantija. Virziens no Latvijas izglītības prasa jo plašu Eiropas kultūrvides iepazīšanu, valodas prasmi, jaunu domāšanu dzīvei daudzkultūru sabiedrībā gatavību mūžizglītībai.

UNESCO Starptautiskās komisijas ziņojumā „Izglītība divdesmit pirmajam gadsimtam” tiek uzsvērts, ka izglītības politikai skolu izglītības kvalitātes jautājumos būtu jārisina no trim viedokļiem:
1.Pedagogu darbības kvalitātes uzlabošana (sākotnējā izglītošana, tālākizglītība (mūžizglītība) un citi pasākumi).
2.Izglītības programmu izstrādāšana un pilnveidošana (vienlaicīgi attīstot mācīšanas metodes, mācību materiālus, grāmatas, datoru izmantošanu u.c.).
Mācību satura izstrādāšana humanitārajās, sociālajās un dabas zinātnēs ir jāņem vērā jaunākie zinātniskie pētījumi, bet mācīšanas un mācīšanās metožu izvēlē vēlams izmantot eksperimentālo darbu, dabas novērojumus un darba pieredzi.…

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitatīvas skolas attīstība”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/221755

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register