Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440393
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Auditorijas izpētes nepieciešamība

Nepieciešamība pēc informācijas par auditoriju ir salīdzinoši jauna. Pirmajām drukātajām publikācijām vienīgie nozīmīgie dati par auditoriju bija izdevumu daudzums, kas noteica pašizmaksu, un pārdoto kopiju daudzums, kas noteica ienākumus. Nav šaubu, ka autoriem un izdevējiem bija personiska interese, cik daudz un kādi lasītāji ir sasniegti, bet šāda informācija bija pieejama tikai sporādiski (sporadically). Agrīnā kino industrija varēja būt lielā mērā apmierināta ar teātra kasu ieņēmumiem, kā informāciju vēl papildināja neregulārās aptaujas. Agrīnie propagandētāji un politiskās partijas izmantoja drukātos medijus, lai sasniegtu un ietekmētu tik daudz cilvēku cik vien iespējams, bet galvenais stimuls uzzināt vairāk par sasniegto auditoriju bija komercsludinājumu pieaugums visos medijos 19.gs. beigās un 20.gs. sākumā. Dažādās auditorijas tipoloģijas kļuva saistītas, īpaši kuras attiecās uz tās lielumu, ģeogrāfisko sadalījumu un sociālo struktūru. Jebkura šāda informācija varēja ietekmēt cenu par sludinājumu.
1977.gadā kanādietis Dallass Smits (Smythe) radīja teoriju, ka patiesībā auditorija strādā reklāmdevēju labā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register