Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332902
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pusaudžu vecumposms    4
2.  Autentiskā kustība    6
3.  Vingrinājumi    8
3.1.  Pamati    8
3.1.1.  Dejotāja loma    8
3.1.2.  Novērotāja loma    9
3.1.3.  Dalīšanās    10
3.2.  Pamata vingrinājuma variācijas    11
3.2.1.  Zīmēšana un rakstīšana    11
3.2.2.  Aktīvā vērošana    11
3.2.3.  Kustība kā atbilde    12
3.2.4.  Rotējošais vērotājs    12
3.2.5.  Atvērtais aplis    13
  Secinājumi    15
  Literatūras un citu avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
1. Pēc uzdevuma veikšanas, secināju, ka pusaudžu vecumā jaunieši koncentrējas uz savām nepilnībām un tiem ir grūtības sevi izprast, kas liek tiem kļūt depresīviem, līdz ar to tiem varētu būt nepieciešama terapija.
2. Uzzināju, ka viens no terapijas veidiem, kurš varētu būt piemērots tieši pusaudžiem, ir autentiskā kustība, jo tā palīdz cilvēkam sava ķermeņa un prāta izprašanā.
3. Noskaidroju arī to, ka autentiskās kustības pamatā ir vingrinājums, kuru pēc tam var attīstīt dažādās citās variācijās, piemēram, izmantojot zīmēšanu vai rakstīšanu, kas pusaudžiem varētu šķist interesantāk un palīdzētu kļūt radošākiem.
4. Secināju, ka vingrinājumu variācijas pusaudžiem būtu lieliska iespēja izvēlēties sev šķietami interesantāko autentiskās kustības veidu, kas tos stimulētu pieiet pie šīs terapijas nopietnāk.
5. Uzzināju arī to, ka viena no vingrinājuma variācijām ir atvērtais aplis, kad vienlaikus kustību veic un vēro vairāki cilvēki, kas pusaudžiem liktu izjust kopības sajūtu un ,ļoti iespējams, arī atrast jaunus draugus.
6. Noskaidroju, ka autentiskā kustība spēj iedvest cilvēkos cerības sajūtu, iemāca būt uzticīgam un uzticēties citiem, kā arī atbalstīt citus jebkurā brīdī, kas pusaudžiem varētu palīdzēt tikt pāri dažādiem pārdzīvojumiem un iemācīties saskatīt lietā arī pozitīvo, nevis koncentrēt uzmanību uz negatīvo.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register