Secinājumi
1.Pētijuma sākumā es izvirzīju hipotēzi, ka auto aerodinamiku ietekmē tās virsbūve. Pētijuma gaitā hipotēze ir patiesa, jo auto ražotāji izmanto ļoti daudz pieejamos faktorus, kas varētu auto aerodinamiku ietekmēt un uzlabot, kā arī samazināt degvielas patēriņu.
2.Salīdzināju BMW un Audi automašīnas. BMW ražotāji ir izveidojuši arī M sērijas izlaidumu, (kas ir sporta auto), tam ir veidota citādāka virsbūve.
3.Vadoties pēc veiktā eksperimenta- jo smailāka ir figūra, jo zemāks ir frontālās pretestības koeficents, tāpēc, ka tam ir pielikta vismazākā pretestība. Viszemākais koeficents ir pilienveida figūrai, tāpēc auto tiek veidoti ar izteiktām līnijām
4. Automašīnas platums piešķir automobilim augstu stabilitāti un izcilu manevrētspēju.. Izteiktas riteņu arkas ar veidotām atverēm kontrolē gaisa plūsmu ap lielajiem riteņu diskiem, kas aizvada siltumu no dzinēja un bremžu diskiem. Savukārt lielais priekšējais buferis, sānu sliekšņi un spoileris rada papildu piespiedējspēku labākai saķerei ar ceļu. Spoileri nodrošina labāku stabilitāti.
…