Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499692
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ūdeņu tiesiskais regulējums    4
2.  Baltijas jūras vide    5
2.1.  Jūras vides piesārņošanas veidi ar naftas produktiem    6
2.1.1.  Naftas produktu iedalījums    6
2.1.2.  Naftas produktu piesārņojuma ietekme uz vidi    8
2.1.3.  Piesārņojumu likvidēšanā iesaistītās vienības un starpvalstu palīdzība    10
2.1.4.  Ar naftas produktu likviditāciju saistītās izmaksas    11
2.2.  Latvijas normatīvajos aktos paredzētā atbildība par jūras piesārņošanu    13
2.3.  Baltijas jūras vides aizsardzību regulējošās starptautiskās normas    16
2.4.  Reģionālā un starptautiskā sadarbība, kopējie plāni un projekti    19
2.5.  Ventspils ostas darbība    21
  Secinājumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Dabas vides aizsardzībā mūsu dienās ir visas pasaules problēma, kuras risināšanā piedalās valstis gan ar savu nacionālo likumdošanu, gan arī slēdzot starptautiskus līgumus par sadarbību to vides aizsardzības problēmu risināšanā, kur nepieciešami attiecīgā reģiona valstu kopējie spēki un līdzekļi.1
Kopš seniem laikiem ūdenim ir centrālā loma cilvēces civilizācijā, un atbilstoši tam, ūdens lietošanas regulējums ir bijis nepieciešams valstiskā līmenī.
Ūdeņi ir vecākais dabas resursu tiesību priekšmets.
Samērā plaši ūdens objektus (upes, ezerus, jūras, kanālus u.c.) izmanto ūdens transportā.
Aizvien biežāk masu medijos izskan informācija, ka cilvēku darbības rezultātā piesārņotība Baltijas jūrā ir ievērojami pieaugusi un jūrai ir kļuvusi par vienu no piesārņotākajām jūrām pasaulē.
Tā kā viens no galvenajiem jūras vides piesārņošanas avotiem ir jūras transports un Latvijā ir pietiekami daudz ostu, kas nodrošina jūras transporta aktivitāti, kā arī trīs lielāko ostu (Rīga, Ventspils, Liepāja) kravu apgrozījums ik gadu mērāms miljonos tonnu, un tas atstāj arī zināmas sekas uz Baltijas jūras vidi, autore savā darbā noskaidro, ar ko un kāpēc jūras vide tiek piesārņota.
Referāta darba mērķis ir izpētīt jūras kā koplietošanas ūdensceļa galvenos apdraudējuma veidus, noskaidrot radītās sekas un to novēršanas iespējas, kā arī sniegt informāciju par reģionālo un starptautisko sadarbību, projektiem, saistošajiem normatīvajiem aktiem, lai novērstu jūras vides piesārņošanu un veicinātu tās saglabāšanu.
Tā kā autores darba vieta ir saistīta ar to, lai tiktu nodrošināta kuģošanas drošība ostā, kā arī Ventspils ostā lielu kravu apgrozījuma daļu nosaka naftas produktu plūsma, autore savā darbā sniegs ieskatu kā Ventspils ostā tiek nodrošināta vides drošība un aizsardzība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1144656
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register