Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:311843
 
Evaluation:
Published: 27.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings ir preču un pakalpojumu ražošanas un noietu organizācijas kompleksu sistēma orientēta uz konkrētu patērētāju vajadzību apmierināšanu un peļņas saņemšanu, pamatojoties uz tirgus izpēti un prognozēšanu.
Marketinga būtība ir ražot un pārdot to, ko pieprasa tirgus, nevis uzspiest pircējam jau saražoto preci.
Mārketinga jēdziens parādījās XIX-XX gs.mijā Tā formulējums ir mainījies.
Mārketings ir māksla patikt pircējiem, ņemot vērā viņa gan šodienas, gan rītdienas vēlmes, kuras tiek liktas pamatā produkcijas ražošanā gan realizācijā.
Mārketinga koncepcijas:
produkcijas koncepcija paredz, ka picējs dod priekšroku produkcijas pieejamībai un zemai cenai;
preču koncepcija – picējs dod priekšroku kvalitātei. Kvalitāte kā noteicošais faktors klientu pieprasīšanai.
pārdošanas koncepcija – galvenais uzsvars tiek likts uz preču virzību jeb preču realizācijas palielināšanu. Pēc iespējas vairāk pārdot pakalpojumus.
pircēja koncepcija ir orientēta uz mērķa tirgus vajadzību apmierināšanu labāk par konkurentiem.
soc.mārketinga koncepcija – banka apmierina klienta vajadzības, bet ņemot vērā visas sabiedrības locekļu labvēlīgas intereses (vajadzības).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register