Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912858
 
Evaluation:
Published: 13.02.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Vispārējs uzņēmuma koncepcijas apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma atrašanās vietas analīze    6
1.3.  Uzņēmuma misijas un galveno mērķu izstrāde    6
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    8
2.1.  Piedāvājuma apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma telpu platības aprēķins    9
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins    9
2.5.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izveidošana    10
2.6.  Kvalitātes kontroles pasākumu noteikšana    12
3.  Uzņēmuma menedžments    13
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana    13
3.2.  Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju, iemaņu un spēju noteikšana, atlases principu izstrāde. Darba režīma noteikšana    14
3.3.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    15
3.4.  Viesmīļu skaita aprēķins    16
4.  Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts    18
4.1.  Patērētāju analīze    18
4.2.  Konkurentu analīze    19
4.3.  Cenas noteikšanas metodes un politika    23
4.4.  Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi    24
4.5.  Reklāmas gada plāns    24
4.6.  Uzņēmuma logo    25
4.7.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģiju noteikšana    26
5.  Riska faktoru analīze    28
5.1.  Riska faktoru un problēmu raksturojums    28
5.2.  Riska mazināšanas iespēju noteikšana    29
6.  Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    30
6.1.  Uzņēmumu izmaksu aprēķins (pirms darbības uzsākšanas)    30
6.2.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins    30
6.3.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    31
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    31
6.3.2.  Kredīta dzēšanas plāna izveide    33
6.3.3.  Darbinieku darba algas aprēķins    35
6.3.4.  Ražošanas un pārējās izmaksas    36
6.5.  Naudas plūsmas pārskata izveide    37
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    41
Extract

Kopējais likviditātes koeficients:
Apgrozāmie līdzekļi/īstermiņa saistības = 234516.57 / 62524.47 = 3.75
Pēc rādītāju rezultātiem var secināt, ka uzņēmums “Zebra Bar” darbosies veiksmīgi. Uzņēmums gūs labu peļņu un būs spējīgs nomaksāt visus parādus un pārējos izdevumus.

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot uzņēmuma analīzi, var secināt, ka uzņēmums “Zebra Bar” darbosies sekmīgi un būs konkurētspējīgs uzņēmums. Bāru apmeklēs gan vietējie iedzīvotāji, gan arī ārzemnieki. Tā kā bārs atradīsies Rīgas centrā, tad apmeklētāju būs daudz. Uzņēmumā arī būs pieejamas cenas un tiks veidoti arī dažādi pasākumi, kas pievērsīs klientu uzmanību. Klientiem iespēja būs arī nodegustēt bārmeņa jaunākos meistardarbus un uzņēmumā tiks ieviestas atlaides – īpašas atlaides uz noteiktiem dzērieniem un iespēja iegūt klientu karti ar 10% atlaidi.
Uzņēmums gūs labu peļņu un būs spējīgs nomaksāt visus parādus un pārējos izdevumus.
Priekšlikums ir veikt klientu aptaujas vismaz divas reizes gadā, lai spētu apmierināt katra klienta vajadzības, papildināt dzērienkarti un atjaunot interjeru.
Pēc aprēķiniem, kopējais likviditātes koeficients ir 3,75, kas ir diezgan liels rādītājs. Ir liels naudas pārpalikums, un ir iespēja to izmantot efektīvāk.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register