Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,63 (14%)
Discounted price*:
3,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:220546
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4.l
1.  Spēka veidi    5
2.  Spēka īpašību attīstīšana visām vecuma grupām    7
3.  Spēka attīstīšana metodika    8
4.  Vingrinājumi spēka attīstīšanai    11
4.1.  Plaukstas muskuļiem    11
4.2.  Roku un plecu muskuļiem    12
4.3.  Vēdera muskuļiem    13
4.4.  Muguras muskuļiem    13
4.5.  Kājas muskuļiem    14
5.  Atjaunošanās un rehabilitācija pēc spēka slodzēm    16
  Secinājumi    18
  Literatūras avoti    19
Extract

Secinājumi
Lai kāds arī būtu tavs sporta veids, spēks spēlē lielu nozīmi. Un spēka trenēšana ir ļoti svarīga. Lai iegūtu lielu spēku un lielus rezultātus, jāsāk trenēt spēka izturība, pēc tam spēka ātrumu un beigās spēku. Spēka izturību trenējot, palielinās muskuļu šķiedru daudzums, kā arī tur atrodošos miofibrillu skaits, kā rezultātā, pēc tam trenējot spēku ar maksimālu vai tuvu maksimālu slodzi, iegūsi lielus rezultātus, kā arī attiecīgi lielāku muskuļu masu. Trenējoties, un ik pa laikam mainot un dažādojot vingrinājumus, attīstīsi arī kādas citas muskuļu grupas, kuras slodzēs piedalījās mazāk, tādā veidā pilnveidojot sevi un savu ķermeni. Protams nevajadzētu aizmirst arī par stingru dienas režīma grafiku, kurā ļoti svarīgu lomu spēlē ne tikai trenēšanās , bet arī sabalansēta, pilnvērtīga un regulāra ēšana un atpūta kas ir ap 80% no visiem panākumiem. Neiztikt arī bez fizioterapeitiskām darbībām, masāžām, pirtīm un baseiniem, kas palīdz noņemt muskuļu sasprindzinājumu un mikrotraumas.
Mīts par to, ka, jo lielāka ir muskuļu masa , jo ir mazāks ātrums un lokanība ir sen zudis un ir nepatiesa. Trenējoties svaru zālē, ķermenī notiekot daudz un dažādiem bioloģiski procesi, kā procesā ne tikai attīstās vairāk muskuļu šķiedras, bet arī testosterona un šūnu līmeņa pieaugums. Spēku trenējot, vēl vari iegūt ne tikai fizisku , bet arī garīgu spēku, kas ir ļoti svarīgi, lai izturētu visu garo basketbola sezonu.
Cilvēki ir ļoti dažādi un atšķirīgi ar sviem plusiem un mīnusiem, vājākām un stiprākām pusēm, kā arī fiziologīskām un biologiskajam atskiribam, tāpēc trenējoties pašam ir jāskatās un jādomā līdzi pie savas treniņu programmas, ko pielikt un ko atņemt ,jo katram jābūt ir atšķirīgai treniņu programmai un uz katru tā var dot nedaudz atšķirīgus rezultātus.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Basketbolistu spēka attīstīšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/220546

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register